farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
Hikaye Ekle

ORMAN'DAN KOCAMAN YORUMU: "ART NİYETLİ"

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Lightning
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 2
  • Görüntüleme Görüntüleme 126

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

314

Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman, Leipzig maçıyla ilgili ve Fenerbahçe maçıyla ilgili açıklamalarda bulundu. İşte Orman'ın açıklamaları...

AYKUT KOCAMAN'IN AÇIKLAMASINA CEVAP
Fikret Orman, Fenerbahçe Teknik Direktörü Aykut Kocaman'ın yaptığı 'Kibirli Beşiktaş' açıklamasına da cevap verirken şu ifadeleri kullandı: "Leipzig'i çok iyi ağırladık. Hepimiz keyif aldık. Böyle bir üst seviyede bir maç oynamamız bizi çok mutlu etti. Giderken bize teşekkürler ettiler, güzel bir maçtı. Tabi skor da güzeldi bizim açımızdan. Böyle bir maçı kazanmayla beraber bundan sonraki maçları da kazanabiliriz özgüveni oluştu. Art niyetli insanlar bunu 'kibir' olarak görüyor ama biz bunu özgüven olarak görüyoruz"
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst