Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

Catacomb Ayarı Yardım.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba arkadaşlar 4 gün önce server kiraladım ve serveri ayarlıyorum sizlere bir sorum olacaktı;

Catacomb girişindeki bekçi bizi içeri almak için azraili kesmemiz gerektiğini söylüyor ben bunu kaldırıp insanların içeriye direct girmesini istiyorum bunun ayarı nasıl yapılır ?

Dip not: Navicat ve filezillayı gayet iyi biliyorum.
 
Dosyayı buldum fakat içinde
elseif pc.getf("deviltower_zone","9_done") == 0 then
say(gameforge.devilcatacomb_zone._120_say) böyle bir yazı bulamadım.
PrVX3v.png

https://i.hizliresim.com/PrVX3v.png Bahsettiğim yer 30. sekme oraya dikkat ediniz.

http://prntscr.com/g4q9gg

bu kısmı silip yerine

Kod:
if pc.get_level() >= 75 then
say("Şeytanın İnine şimdi girmek istiyormusun?")
Aslında bunun yerine else ile de düzenleyebilirsin buda iş görür
Olmaz ise tekrar yazarsan düzeltirim
 
Questi okutup direkt reboot atıyorum.

http://prntscr.com/g4qhhx

Bu kısım ile değiştir

Kod:
when 20367.chat."Şeytan Katakombu'na gider" with pc.get_map_index() == 65 begin
        say_title("Katakomb Bekçisi:")
        say("Şeytanın İnine şimdi girmek istiyormusun?")
        local s = select("Evet","Girme")
        if s == 1 then
        if pc.get_level () >= 75 then
            pc.warp(315200,1209200)
        else
            say_title("Katakomb Bekçisi:")
            say("75.seviyenin altında olduğun için")
            say("seni iceri alamam.")
            return
            end
        end
    end
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst