HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Dumpproto pa
neden debug?
Locale / item proto kısmı tamam da mysql kısmını nasıl yapacağız
Dumpproto pa
neden debug?
o kadarını bilmiyorum sen bi araştır bulursan banada anlatırsın

Debug hata ayıklama modudur. Onun yerine release build etmek daha mantıklı ve protoları daha hızlı çeviriro kadarını bilmiyorum sen bi araştır bulursan banada anlatırsın![]()
Pc başına geçtiğim zaman çekicem.Resimli veyahutta videolu anlatım yapsaydınız ilgili arkadaşlara daha çok yardımcı olurdunuz baştan savma olmuş konunuz
Debug hata ayıklama modudur. Onun yerine release build etmek daha mantıklı ve protoları daha hızlı çevirir
teşekkür ederim işini yarayan olacaktır. hepsinde aynı şey çıkmıyormuda
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
