mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Dump Proto Nedir Nasıl Kullanılır

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ulubey4242
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 42
  • Görüntüleme Görüntüleme 19K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Öncelikle teşekkürler Ali kardeşim

nasıl yapılacağını bilmeyen arkdaşlar için

Visual stuido yönetimi ile client source build eder gibi build edin.

Relase isimli klasör çıkar

ve sizde 4 dosya mevcut olması lazım.

Bu Relase klasörünün içinde Dump_proto.exe diye bir dosya olur

aşağıdaki txt leri atın o dosyanın içine

"
item names.txt
item proto.txt
mob names.txt
mob proto.txt

"
daha sonra bu txt leri dump proto.exe nin üzerine sürekleyin

çıkan

item proto
mob proto

isimli dosyaları

locale packinizi açıp içine atın

sonra localeyi kapat packe at oyuna gir.
 
Son düzenleme:
Peki no-txt fileslarda nasıl bir eklenti yapabiliriz
Dumpproto pa
Öncelikle teşekkürler Ali kardeşim

nasıl yapılacağını bilmeyen arkdaşlar için

Visual stuido yönetimi ile client source build eder gibi ( tek farkı debug modunda ) build edin.

Debug isimli klasör çıkar içinde 4 dosya mevcut olur.

Bu debug klasörüne aşağıdaki txt leri atın

"
item names.txt
item proto.txt
mob names.txt
mob proto.txt

"
daha sonra bu txt leri dump proto.exe nin üzerine sürekleyin

çıkan

item proto
mob proto

isimli dosyaları

locale packinizi açıp içine atın

sonra localeyi kapat packe at oyuna gir.
neden debug?
 
Resimli veyahutta videolu anlatım yapsaydınız ilgili arkadaşlara daha çok yardımcı olurdunuz baştan savma olmuş konunuz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst