HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Pc başında değilim.Ali çok kısa bir video ile nasıl yapılcagını ve sonunda nereye atılcaklarını göstersen iyi olur.
Pc başında değilim.
Başında Olunca Çek Sende.
Öncelikle teşekkürler Ali kardeşim
nasıl yapılacağını bilmeyen arkdaşlar için
Visual stuido yönetimi ile client source build eder gibi build edin.
Relase isimli klasör çıkar
ve sizde 4 dosya mevcut olması lazım.
Bu Relase klasörünün içinde Dump_proto.exe diye bir dosya olur
aşağıdaki txt leri atın o dosyanın içine
"
item names.txt
item proto.txt
mob names.txt
mob proto.txt
"
daha sonra bu txt leri dump proto.exe nin üzerine sürekleyin
çıkan
item proto
mob proto
isimli dosyaları
locale packinizi açıp içine atın
sonra localeyi kapat packe at oyuna gir.
nasıl yapılacağını bilmeyen arkdaşlar için
Visual stuido yönetimi ile client source build eder gibi build edin.
Relase isimli klasör çıkar
ve sizde 4 dosya mevcut olması lazım.
Bu Relase klasörünün içinde Dump_proto.exe diye bir dosya olur
aşağıdaki txt leri atın o dosyanın içine
"
item names.txt
item proto.txt
mob names.txt
mob proto.txt
"
daha sonra bu txt leri dump proto.exe nin üzerine sürekleyin
çıkan
item proto
mob proto
isimli dosyaları
locale packinizi açıp içine atın
sonra localeyi kapat packe at oyuna gir.
Son düzenleme:
Dumpproto paPeki no-txt fileslarda nasıl bir eklenti yapabiliriz
neden debug?Öncelikle teşekkürler Ali kardeşim
nasıl yapılacağını bilmeyen arkdaşlar için
Visual stuido yönetimi ile client source build eder gibi ( tek farkı debug modunda ) build edin.
Debug isimli klasör çıkar içinde 4 dosya mevcut olur.
Bu debug klasörüne aşağıdaki txt leri atın
"
item names.txt
item proto.txt
mob names.txt
mob proto.txt
"
daha sonra bu txt leri dump proto.exe nin üzerine sürekleyin
çıkan
item proto
mob proto
isimli dosyaları
locale packinizi açıp içine atın
sonra localeyi kapat packe at oyuna gir.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
