HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
teşekkürler güzel anlatım eline sağlık.
NOT3: Kurulan Sunucunuzu Dışarıya Stabil Şekilde Açmak, Oyuncuların girmesini sağlamak için, @tatal arkadaşın, konusuna bakınız; KONUYA GİTMEK İÇİN TIKLA
bu durum bir ara pvp kurmak isterken başıma geldi.
hangi filesi denersem aynısı oluyordu dış ip adresinden gelen karakter ekranında atılıyordu.
fakat m2 hero filesinin baslat.sh sinin için ip adresi yazılan bir yer vardı oraya ip yazınca sıkıntı olmadan dışarıdan giriliyordu.
ben çok anlamam ama bilgilendirmek istedim
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 141
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 473
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 177
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 26
