HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
ATI Mobility Radeon HD 5470 (Park) Görüntü Bağdaştırıcısı diyor bumu ?
Yanlış bilmiyorsam senden şu bilgileri isteyeceğim;
- Bilgisayarım > Sağ tık. > Özellikler de ve oranın bir ss sini koy.
Ona bakacağım, daha sonrada;
- Bilgisayarım > Sağ tık. > Özellikler > Yukarıdaki kısımdan "Donanıma tıkla > Aygıt Yöneticisi >Ekran bağdaştırıcılarının solundaki + ya tıkla.
- + ya tıklayınca da aşağıda bir şeyler çıkacak. Eğer onunda ss sini yollarsan sana driverı bulabilirim.
Ve bilmeni isterim: Eğer senin driverin son sürümse çalışmıyorsa, bu kimsenin sorunu değildir.
Yukarıda dediklerimi yap, sonra ben sana bulacağım. Eğer olmazsa başka bir yol daha biliyorum. Ona göre yazarım.
- Bilgisayarım > Sağ tık. > Özellikler de ve oranın bir ss sini koy.
Ona bakacağım, daha sonrada;
- Bilgisayarım > Sağ tık. > Özellikler > Yukarıdaki kısımdan "Donanıma tıkla > Aygıt Yöneticisi >Ekran bağdaştırıcılarının solundaki + ya tıkla.
- + ya tıklayınca da aşağıda bir şeyler çıkacak. Eğer onunda ss sini yollarsan sana driverı bulabilirim.
Ve bilmeni isterim: Eğer senin driverin son sürümse çalışmıyorsa, bu kimsenin sorunu değildir.
Yukarıda dediklerimi yap, sonra ben sana bulacağım. Eğer olmazsa başka bir yol daha biliyorum. Ona göre yazarım.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
şu siteyede bir bakmanı öneririm. Bu siteden bulabilirsin kendi driverını.
Son düzenleme:
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 166
- Cevaplar
- 10
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 632
