Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
Hikaye Ekle

3d log sebenini biliorum

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan rizeli4
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 25
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Ati driverimi arıyorum Control Centerı yukledım ama sağ alt kosede saatn oldugu yerde atı sımgesı cıkmıyor onun ıcın 3d log alıyorumm R ipper bana ati driveri bull sağ alt kosede ati simgesi ıckmıo ama control center yuklu yardımcı olurmusun
 
Driverini Bulmam İçin Marka Ve Modelini Bilmem Gerekir Aşağıda Verdiğim Linkteki Programı Güvenle İndir Kur Açtıktan Sonra Yandaki Menüden Görüntü Birimine Tıkla Orda Ekran Artının Markası Ve Modeli Yazıcaktır Onları Bana Hem Özel Mesaj Hemde Bu Konuya Yorum Olarak Atarsan Sevinirim :)

 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst