HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Ben artık gerçekten çok sıkıldım şu kule işinden o kadar zamanını harcıyorsun bekliyorsun 2 3 tane velet gelip benimle beraber cıkıyor sürekli kesme çabası vs. şeyler çok sıkıldım gerçekten.
Daha önce oynadıgım birkaç serverde aynı kristal oda gibi şifreli koruma vardı 5 dakikada bir oda yenilenip kişiler girebiliyordu ve sistem gayet güzel işliyordu eğer bu serverde öyle bir imkan var ise ki umarım vardır yetkili arkadaşlar ilgilenebilirse cok güzel olur cünkü artık cok sıkıcı bir hal almaya başladı kule olayı. Herkese iyi oyunlar dilerim arkadaşlar
İyi forumlar...
Yukarılarda tutarsak sevinirim yetkili kişilerin görmesi için
Daha önce oynadıgım birkaç serverde aynı kristal oda gibi şifreli koruma vardı 5 dakikada bir oda yenilenip kişiler girebiliyordu ve sistem gayet güzel işliyordu eğer bu serverde öyle bir imkan var ise ki umarım vardır yetkili arkadaşlar ilgilenebilirse cok güzel olur cünkü artık cok sıkıcı bir hal almaya başladı kule olayı. Herkese iyi oyunlar dilerim arkadaşlar

İyi forumlar...
Yukarılarda tutarsak sevinirim yetkili kişilerin görmesi için

Bu konuda arkandayim biraz benide baydi bu durum kuleye gidiyoruz 15 kisi herkes birbirine giriyor item dusuremiyoruz bisey yapamiyoruz gece bile ful oluyo bi cozum bulunmali
Ben artık gerçekten çok sıkıldım şu kule işinden o kadar zamanını harcıyorsun bekliyorsun 2 3 tane velet gelip benimle beraber cıkıyor sürekli kesme çabası vs. şeyler çok sıkıldım gerçekten.
Daha önce oynadıgım birkaç serverde aynı kristal oda gibi şifreli koruma vardı 5 dakikada bir oda yenilenip kişiler girebiliyordu ve sistem gayet güzel işliyordu eğer bu serverde öyle bir imkan var ise ki umarım vardır yetkili arkadaşlar ilgilenebilirse cok güzel olur cünkü artık cok sıkıcı bir hal almaya başladı kule olayı. Herkese iyi oyunlar dilerim arkadaşlar
İyi forumlar...
Yukarılarda tutarsak sevinirim yetkili kişilerin görmesi için![]()
Kesinlikle katılıyorum . Yarım saat metin bekledikten sonra tek başına azrail katına çıkamayacak biri gelip başınıza bela oluyor. Umarım dikkate alınır.
Tecrübe olduğundan bu durumlar için sarı yada kırmızı bayrak olurum genelde sorun çıkmıyor inat eden olursa kesiyorsun tek çare bu
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 28K
- Cevaplar
- 20
- Görüntüleme
- 5K
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 280
- Cevaplar
- 12
- Görüntüleme
- 3K
