berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Zarkon Sersem Bugu

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan helipax
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 20
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Daha önceki serverlarda oynamadığım için bilmiyorum ama 2015 yılının başlarıydı yine sersemlik efsunu olmasına rağmen sersemlediğini söyleyen oyuncular vardı bununla ilgili biraz araştırma yapıldığında TR'de de %100 koruma sağlamadığı sadece belirli bir oranda engellediğini öğrenmiştik.Mantıken düşündüğümüzde de eğer %100 oranında bir koruma sağlasa sersemletme şansı efsununun bir önemi kalmıycak.Daha önceki serverlarda engellenmiş olabilir ama aslında olması gereken bu olduğu için bu serverda oynamama yapılmamıştır :)
Sersemletme efsunun bir önemi kalmayacak derken yanlış düşünüyorsunuz sersemletme kalksın demiyorum sersemletme efsunu var iken sersem yiyoruz diyorum bu keith pidge de engelli durumda sersemletmeli kalkan var iken sersemletme yemiyoruz burada o atlanmış sanırım onun düzeltilmesi için bildiriyorum sersemletme efsunu olmadan zaten sürekli sersem yeriz ama şuanda sersem varmı yokmu belli değil sersemden slot kesemiyoruz :)

https://www.turkmmo.com/elym2-kilavuzlari/3517583-zarkon-efsun-oranlari.html Efsun oranları konuda mevcuttur.Sersemlik karşısında bağışıklılık efsunuda Arkadaşımızın dediği gibi %100 oranda değildir.Belli oranda koruma sağlayacaktır.İyi Oyunlar.
Orada yazan efsunları bi güzel okusaydınız keşke linkte verilen bonus listesi o bonusların itemlere yüzde kaç şans ile geleceğini gösteriyor efsunların işlevini değil
 
Sersemletme efsunun bir önemi kalmayacak derken yanlış düşünüyorsunuz sersemletme kalksın demiyorum sersemletme efsunu var iken sersem yiyoruz diyorum bu keith pidge de engelli durumda sersemletmeli kalkan var iken sersemletme yemiyoruz burada o atlanmış sanırım onun düzeltilmesi için bildiriyorum sersemletme efsunu olmadan zaten sürekli sersem yeriz ama şuanda sersem varmı yokmu belli değil sersemden slot kesemiyoruz :)


Bende sersemletme kalksın diyorsunuz demiyorum ki örneğin bütün sersemletme şansı gelen itemlerinize sersem getirdiniz karşı tarafın kalkanında bu efsuna karşı bağışıklılık efsunu olduğunda sizin sersemli itemlerinizin bir işlevselliği kalmıycak bunu anlatmak istemiştim :) Sürgün de çok sersem yemenizin sebebi ise kalkandaki bağışıklılık efsunu tam koruma sağlamaması ki buna sürgünde ki yaratıkların sık sık sersem atmasıda eklenince haliyle beziyorsunuz :) Bu efsun ile ilgili düzenleme olacaksa sadece yaratıklardan sersem yememe üzerine olması daha mantıklı olur :)
 
Sersemletme efsunun bir önemi kalmayacak derken yanlış düşünüyorsunuz sersemletme kalksın demiyorum sersemletme efsunu var iken sersem yiyoruz diyorum bu keith pidge de engelli durumda sersemletmeli kalkan var iken sersemletme yemiyoruz burada o atlanmış sanırım onun düzeltilmesi için bildiriyorum sersemletme efsunu olmadan zaten sürekli sersem yeriz ama şuanda sersem varmı yokmu belli değil sersemden slot kesemiyoruz :)


Orada yazan efsunları bi güzel okusaydınız keşke linkte verilen bonus listesi o bonusların itemlere yüzde kaç şans ile geleceğini gösteriyor efsunların işlevini değil
Dikkatli bakarsanız seviye-1-2-3-4-5 gelen efsunları gösteriyor.Şans Oranı olan yerin üstünde Şans Oranı diye yazıyor zaten :)
 
Bende sersemletme kalksın diyorsunuz demiyorum ki örneğin bütün sersemletme şansı gelen itemlerinize sersem getirdiniz karşı tarafın kalkanında bu efsuna karşı bağışıklılık efsunu olduğunda sizin sersemli itemlerinizin bir işlevselliği kalmıycak bunu anlatmak istemiştim :) Sürgün de çok sersem yemenizin sebebi ise kalkandaki bağışıklılık efsunu tam koruma sağlamaması ki buna sürgünde ki yaratıkların sık sık sersem atmasıda eklenince haliyle beziyorsunuz :) Bu efsun ile ilgili düzenleme olacaksa sadece yaratıklardan sersem yememe üzerine olması daha mantıklı olur :)

Evet vs olarak düşünüldüğünde durum malesef dediğiniz gibi olacaktır fakat canavarlar için sersemletme konusunda iyileştirilme olması şart sürekli sersem yemekten çar kasamıyoruz beta mapada gitsek adım başı adam var slot bulamıyoruz
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst