HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Öncelikle merhaba
Lannister loncasına alımlar başlamıştır , hem oyuna renk katabilmek amaçlı hemde savaşlar artsın diye böyle bir konu açma gereği duyuyorum.
Loncaya girmek için bir şart varmı?
Loncaya girebilmeniz için 100 ila 130.seviyede olmalı ve sağlam sete sahip olmalısınız ve herşeyden önemlisi saygılı ve dürüst olmanız gerekmekte.
Loncanın amacı ne?
Birlik , beraberlik ortamı oluşturup savaşların tadını çıkarmak.
Loncanın bulunduğu krallık neresi?
Loncanın bulunduğu krallık:
Lonca başkanları kim?
Warrentenay
Loncaya girmek için kime mesaj atmam lazım?
Üyelik alımları: Warrentenay - VictorTeodor
Loncaya ait teamspeak - raidcall varmı?
Evet loncamıza ait teamspeak ve raidcall vardır.
Raidcall ID: 12547553
2nci Raidcall ID: 7965094
Teamspeak ID: X
Teamspeak ID loncaya geldiğiniz zaman verilecektir. (Şifre olduğu için.)
Lannister bir loncadan daha fazlası..
En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
hayırlı olsun
hayırlı olsun![]()
Hayırlı Olsun Lannister Ailesi :ka19:
Eyvallah sağolun :smile:
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 39
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 512
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 9
- Görüntüleme
- 3K

