HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
eksik bu, ışınlanma butonunun fonksiyonu yok ışınlanmıyor butona basınca?
++ Fonksiyon varmış ama questte sıkıntı var galiba
++ Fonksiyon varmış ama questte sıkıntı var galiba
Son düzenleme:
Sende sorun var dostum sistem çalışıyor.eksik bu, ışınlanma butonunun fonksiyonu yok ışınlanmıyor butona basınca?
++ Fonksiyon varmış ama questte sıkıntı var galiba
anlamadığım bir şey var bir hata kaydıda tutmuyor herşey tamam buton da calısıyor log tutturdum ama ışınlanmıyor, eğer kordinatlar yanlış olsa quest'e göre hata vermesi lazım onuda vermiyor.Sende sorun var dostum sistem çalışıyor.
bu sistemde haritalar vs ekli olmasına rağmen ışınlamıyor, gui açılıyor butona basınca ışınlamıyor
direkt klasörlerin içlerinemi atmam gerek yoksa ,notepad ile çıp kodlarınımı eklemeliyim
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 448
- Cevaplar
- 19
- Görüntüleme
- 2K
- Kilitli
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 570
- 5.00 yıldız(lar) 1 Değerlendirme
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 507
- Cevaplar
- 287
- Görüntüleme
- 16K
