HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Öncelikle merhaba,
Oyunun TeamSpeak sunucusuna bağlanamıyorum. İlk defa deniyorum yalan olmasın, acaba bağlanabilen var mı? Benden kaynaklı bir sıkıntı mı var yoksa sunucu adresi mi değişti?
Oyunun TeamSpeak sunucusuna bağlanamıyorum. İlk defa deniyorum yalan olmasın, acaba bağlanabilen var mı? Benden kaynaklı bir sıkıntı mı var yoksa sunucu adresi mi değişti?
ts3 kapandı ve curse adlı programı kullanmaya başladılar.
bkz:http://www.turkmmo.com/elym2-duyurular/3493313-teamspeak-3-sunucusu-tasiniyor.html
bkz:http://www.turkmmo.com/elym2-duyurular/3493313-teamspeak-3-sunucusu-tasiniyor.html
ts3 kapandı ve curse adlı programı kullanmaya başladılar.
bkz:http://www.turkmmo.com/elym2-duyurular/3493313-teamspeak-3-sunucusu-tasiniyor.html
Teşekkürler.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 88
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 65
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 40
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 50
