Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Edit

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan xHamBeyLoRDx
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 26
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Sen kendin demedinmi bana eksigim var normalde 10 : 00 da atıcaktık , 10 : 15 yaptın , 10 : 30 yaptın , 11 : 00 yaptın kafada ne var senin .

Ayrıca ordada görülüyor senin bana dedigin kelime şu '' 2 itemim yok k.k ile atarım [ sıkıntı olmaz ] '' dedin uzatma kesildin geç yerine otur .
 
Sen kendin demedinmi bana eksigim var normalde 10 : 00 da atıcaktık , 10 : 15 yaptın , 10 : 30 yaptın , 11 : 00 yaptın kafada ne var senin .

Ayrıca ordada görülüyor senin bana dedigin kelime şu '' 2 itemim yok k.k ile atarım [ sıkıntı olmaz ] '' dedin uzatma kesildin geç yerine otur .

Madem iyiyim diyorsun akşam 10 da hazır ol tam set ile atayim ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst