HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Esquia 300 k at kıvılcım diyor setimi vercem diyor ...
300 k yı değil 200 k bile yeter sana koçum adam olacaksınız GoodCiqara yancısı sanada burdan diyorum var sa büzzüğün setine atalım abilerini çağırma bana
ben sırf bu yüzden bıraktım bu oyunu sizi gibi çoluk çocuk yüzünden bi izinli günümüz vardı içine ettiniz ondan sonra uset düşer @shorty tabi düşer önce bunları bi görün Esquia velet diyor pm den önce şu cocukları bi alın burdan ondan sonra bu oyun düzelir ... hadi eyv
200 k gerçi bu 300 ü silinmiş video yu bulamadım ... gelsin setim ... Esquia
300 k yı değil 200 k bile yeter sana koçum adam olacaksınız GoodCiqara yancısı sanada burdan diyorum var sa büzzüğün setine atalım abilerini çağırma bana
ben sırf bu yüzden bıraktım bu oyunu sizi gibi çoluk çocuk yüzünden bi izinli günümüz vardı içine ettiniz ondan sonra uset düşer @shorty tabi düşer önce bunları bi görün Esquia velet diyor pm den önce şu cocukları bi alın burdan ondan sonra bu oyun düzelir ... hadi eyv
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
200 k gerçi bu 300 ü silinmiş video yu bulamadım ... gelsin setim ... Esquia
Güncel ... Hadi esquia nerde setim ? Lafının arkasında dur koçum...
İstersen Gel Benimle At ws yi Onun Forum Hesabı yoktur Bakmaz Buraya Boş Laf Bunlar Köksal Kardeş 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 62K
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 301
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 224
