mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Ramona [ 10 ] - [ 4 ] lHAKiMl

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Arkenhes
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 101
  • Görüntüleme Görüntüleme 7K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

tek bir kişiye meydan okumadığımdan gerek duymuyorum sizin sürekli eski konuları güncelleme olayınızdan dolayı konu sonuçlar alınana kadar güncellenecektir rahat olabilirsin :) Ramona , Pleidas , VASAGGO , RedFenix , Nersinha (SharkqL) davetler geçerli ilk vs Ramona yani seninle başlıyacaktır ama emin olabilirsin ben bu nick lerin vs foto videolarını paylaşmıyacağım vs mi atıp zevkime bakacağım :cool:

Bana eski konuları güncelleme olayınızdan bıktım diyorsun şuan mesaj yazdıgın konu 1 gün önce atılmış bir vsdir.Ben bekliyorum vsmizi atarız madem atamıyorsun şuan neden vs konunu güncelliyorsun atacağın zaman vs konunu güncelle.
 
Bana eski konuları güncelleme olayınızdan bıktım diyorsun şuan mesaj yazdıgın konu 1 gün önce atılmış bir vsdir.Ben bekliyorum vsmizi atarız madem atamıyorsun şuan neden vs konunu güncelliyorsun atacağın zaman vs konunu güncelle.

ben dün gece yola çıktım çıkmadan önce sızden haber bekliyordum ama şu an ildışındayım ama güncellemedim konuyu dikkatini çekerım benim vs mi ben atarım lafı dolandırmaya gerek yok işim bitip döndüğümde sana ulaşacağım emin olabilirsin :cool:

Turkmmo Flood Engelleme

ben dün gece yola çıktım çıkmadan önce sızden haber bekliyordum ama şu an ildışındayım ama güncellemedim konuyu dikkatini çekerım benim vs mi ben atarım lafı dolandırmaya gerek yok işim bitip döndüğümde sana ulaşacağım emin olabilirsin :cool:

ha bu arada sana geçen akşam oyundayken de karsında meydan okuyordum taki sen konuyu dolandırana kadar :)
 
ben dün gece yola çıktım çıkmadan önce sızden haber bekliyordum ama şu an ildışındayım ama güncellemedim konuyu dikkatini çekerım benim vs mi ben atarım lafı dolandırmaya gerek yok işim bitip döndüğümde sana ulaşacağım emin olabilirsin :cool:


Bekliyor olacağım :D
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst