Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

Biraz Dandik Oldu Ama :D

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan PracTicLe
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 4
  • Görüntüleme Görüntüleme 452
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

@serialci;

Dostum bu sefer biraz daha uğraştım hatta otomatik ayarları bile kullandım :D Hatamı şurada fark ettim önce arkaplanı oturtmak yerine önce karakterleri oturttum daha sonra arkaplanı oturttum bu yüzden savaşçı biraz havada kaldı sanki oraya ait değilmiş gibi fakat şaman daha iyi oturdu diye düşünüyorum :) Senin görüşünüde almak isterim :) Ayrıca sonradan fark ettim savaşçının silahında ki yıldırımların ayarlarını yapmayı unutmuşum :(
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Bu sefer renk düzenini çok güzel sağlamışsın. :)
Genel olarak da gayet güzel duruyor. Bir tek görsellerin çözünürlükleri farklı olduğu için hafif bir dışarı taşma var gibi aşağıdaki kısımda.
Buradan da o savaşçı görselinin aslında büyük boyutlu olduğunu ve manuel bir şekilde küçültürken "Nearest Neighbor" ayarlı olarak küçültüldüğü anlaşılıyor.
screenshot_161.png


Yarattığı farklara bu görsel üzerinden de bakabilirsin :D
res.png


Blinear yada Bicubic Auto kullanırsan bahsettiğim problem ortadan kalkacaktır.
Karakterleri mekan boyutuna göre ayarlarsan -ki zaten hatanı fark etmişsin :)- daha temiz ve hoş olur.

Ben gayet memnunum :D
 
Son düzenleme:


Bu sefer renk düzenini çok güzel sağlamışsın. :)
Genel olarak da gayet güzel duruyor. Bir tek görsellerin çözünürlükleri farklı olduğu için hafif bir dışarı taşma var gibi aşağıdaki kısımda.
Buradan da o savaşçı görselinin aslında büyük boyutlu olduğunu ve manuel bir şekilde küçültürken "Nearest Neighbor" ayarlı olarak küçültüldüğü anlaşılıyor.
screenshot_161.png


Yarattığı farklara bu görsel üzerinden de bakabilirsin :D
res.png


Blinear yada Bicubic Auto kullanırsan bahsettiğim problem ortadan kalkacaktır.
Karakterleri mekan boyutuna göre ayarlarsan -ki zaten hatanı fark etmişsin :)- daha temiz ve hoş olur.

Ben gayet memnunum :D

Normalde savaşcı görsel i ata göre biraz daha büyüktü evet :D Görseli ata göre küçültmem gerekti ve perspektif olarakta şamanı öne büyük olarak savaşcıyı arkaya küçük olarak oturtmam gerekirdi fakat arkaplan görselinin uyumsuzluğu biraz işi bozdu :) Yorum için teşekkür ederim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst