mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Orta Emek Server Files;

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Arcface
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 200
  • Görüntüleme Görüntüleme 15K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

''Kurulum ; baslat.sh açıp orda yazan 192.168.1.100 iplerini değiştirin yoksa başlat komutu çalışmayacaktır.'' nasıl degiştirilecek bilmiyorum yardımcı lurmusuunuz
 
''Kurulum ; baslat.sh açıp orda yazan 192.168.1.100 iplerini değiştirin yoksa başlat komutu çalışmayacaktır.'' nasıl degiştirilecek bilmiyorum yardımcı lurmusuunuz

cd/usr/game aç orda sh başlat.sh var onun içindeki ip leri bul not++pad aç ve arat hepsini degitir yap sonra bi reboot at tekrar aç bu kadar
 
quote_icon.png
nyami Nickli Üyeden Alıntı
''Kurulum ; baslat.sh açıp orda yazan 192.168.1.100 iplerini değiştirin yoksa başlat komutu çalışmayacaktır.'' nasıl degiştirilecek bilmiyorum yardımcı lurmusuunuz




cd/usr/game aç orda sh başlat.sh var onun içindeki ip leri bul not++pad aç ve arat hepsini degitir yap sonra bi reboot at tekrar aç bu kadar
çok özür dilerim ben 4 gündür ugraşıyorum bu pvp server işiyle anlamıyorum yani neyse
cd/usr/game bu yeri putyden mi açmam gerek
 
cd/usr/game aç orda sh başlat.sh var onun içindeki ip leri bul not++pad aç ve arat hepsini degitir yap sonra bi reboot at tekrar aç bu kadar
cd/usr/game aç orda sh başlat.sh var onun içindeki ip leri bul not++pad aç ve arat hepsini degitir yap sonra bi reboot at tekrar aç bu kadar
çok özür dilerim ben 4 gündür ugraşıyorum bu pvp server işiyle anlamıyorum yani neyse
cd/usr/game bu yeri putyden mi açmam gerek

 
cd/usr/game aç orda sh başlat.sh var onun içindeki ip leri bul not++pad aç ve arat hepsini degitir yap sonra bi reboot at tekrar aç bu kadar
çok özür dilerim ben 4 gündür ugraşıyorum bu pvp server işiyle anlamıyorum yani neyse
cd/usr/game bu yeri putyden mi açmam gerek

Filezilla dan acican dostum ordan başlat dosyası var onu duzenlicen
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst