HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Kardeşim BİRDE SELECT EKRANINDA DOLMA EKRANI GELMEDEN OYUNDAN ATIYOR SEBEBİ NE OLABİLİR ACABA ?
kardeşim loading ekranında oyundan atıyor sebebi nedir acabaSorunsuz Çalıştığı BSD Sürümü ; 9.2 ve 9.x ,10.x'dede çalışmaktadır.
Benim freebsd sürümüm 9.2 ama çalışmıyo.
tamam neler ekledin yazarsın ve linki ve virus totali atarsın alıntı yapıp eklerim altınaDostum yarın link yollucam simya felan renkli arayüzü hızlı menü ıtem kitleme felan konuyu guncelersin
kardeşim loading ekranında oyundan atıyor sebebi nedir acaba
Gamedeki başlat.sh içinde ip leri kendi sv nizin ip lerinle değiştir düzelir
oyun'dan atıyodan kastın oyunu tamamen kapatıyo mu yoksa tekrar giriş ekranına mı yönlendiriyor tekrar girmeyi dene ne olduğunu net bir şekilde söyle ve bana attığı anda metin 2 yi kapatmadan metin 2 klasörün'deki syserr'da ne yazdığını söyle yani şunu istiyorum Tamamen oyundan atıyor ve syser'da şu yazıyor ..... , yada giriş ekranına yönlendiriyor ve syserr'da bu yazıyor .... şeklin'de yaz sorun neymiş bakayım.kardeşim loading ekranında oyundan atıyor sebebi nedir acaba
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Kilitli
- Cevaplar
- 14
- Görüntüleme
- 3K
- Anket
- Cevaplar
- 88
- Görüntüleme
- 6K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 110
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 140
