Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Cervantes ( ) Versus Karadayı ( )

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Arthasss
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 83
  • Görüntüleme Görüntüleme 4K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Zaten gelmek istediğim yerdeyim. Eyvallah Bahanelerın arkasına saklanmaktansa tebrık etmen daha mantıklı kımı edecegın sana kalmış iyi forumlar.
ben kavga etsem senle kufur mu edecegımı sanıyorsn :D tebrik mesajını gelınce :D tebrık mesajımı cervoya :D atacagım bırazdan tebrikler cervantes diye :D ben dün verdigi avansı bugun :D avans verdn dıye bahane uretenlerı tebrik etmem canım kendını avutuyorsun devam et böyle belki bir yerlere gelebilirsin :D
 
Zaten gelmek istediğim yerdeyim. Eyvallah Bahanelerın arkasına saklanmaktansa tebrık etmen daha mantıklı kımı edecegın sana kalmış iyi forumlar.

ben bahanelerın arkasına saklanmıyorum :) bana deki adam bana bugun 5 avans verdi de eyvallah dıyıp gececegım. dunku verdıgı avans ıcın gıdıp foruma konu acan sensın ben degılım sonra bugun gelıp 5 avans verdın dıyende sensın iyi forumlar. tebrik edecegim kişi zaten belli oda kendın bahane uretmenden kaynaklanıyor.
 
Gerekli cevabı size verdim Sonuc belli zaten 8-2 - Daha neyı uzatıyosun buda konu lınkı artık uzatma ıstersen

http://www.turkmmo.com/resimler-ve-videolar-keith-elym2/3470814-ookaradayioo-8-cervantes-2-a.html iyi forumlar.
 
Son düzenleme:
Gerekli cevabı size verdim Sonuc belli zaten 8-2 - Daha neyı uzatıyosun buda konu lınkı artık uzatma ıstersen

http://www.turkmmo.com/resimler-ve-videolar-keith-elym2/3470814-ookaradayioo-8-cervantes-2-a.html iyi forumlar.

gerekli cevap boyle mı oluyor nedense adamın ta dun verdıgı avans için konu acıp karadayı 10 cervantes 0 diye konu acıorsun sonra gelıp bırdaha avans verdın dıorsun cok sacma geliyor be
 
Yuco Burda sacmalayıp duruyosun sabrımı taşırma 10 -0 dıye mı konu acmısım ben ? oyle bı konu varsa at hesabı sılcem yoksa sen sılcen ? ne kdar yureklısın ? 5-0 diye actık konuyu bız daha sonra zaten sıkayet edıp degıstırttı konuyu cervantes kardesıne sorsaydın burda tırı vırı etmezdın boş konusp durma gıt once ogren neyın ne oldugunu sonra zırvala burda !!!!
gerekli cevap boyle mı oluyor nedense adamın ta dun verdıgı avans için konu acıp karadayı 10 cervantes 0 diye konu acıorsun sonra gelıp bırdaha avans verdın dıorsun cok sacma geliyor be
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst