mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

serverime başkası giremiyor

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan emre231000
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 12
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

herşeyi yaptım portları açtım servere ben girebiliyorum sitee kurdum no-ip le siteyede giriliyor dışarıdanda giriliyor oyundaki kullanıcılar filan görülüyor hesaba giriş yapılıyor ama üye olmuyor o başka bi sorunda sitede sadece mysql açık diyor diyerleri kapalı diyor oyunada benden başkası giremiyor nerede hata yaptım acaba

netten kontrol et diyince sadece 3306 ve 13002 portları açık diyor program yükledim oda aynını diyor diğerleri kapalı diyor
DMZ ile ALG yide ayarladım yinede olmadı


_______________________________________________________________________________________________
güncelleme:

sorun çözülmemiştir netteki ip adresimi yazınca örneyin ip-adresim. netburadan öğrenip yazınca karekter seçme ekranına kadar başkası giriyor oyuna ondan sonra atıyor


 
Son düzenleme:
zaten +6 lı şekilde yazılı vede herşey kapalı hocam hiç bir güvenlik önlemi açık değil

öneri için sağolun hocam ama o adresten bişey yapılamaz ona benim modeme bağlı kişiler tek girebilir


1-Modem arayüzüne giriş yap.
2-Arayüzden Firewall ve DDOS Korumasını kapat.
3-Bilgisayarından Windows Güvenlik Duvarını Kapat
4-Windows Defender'i devre dışı bırak.
5-Portmap indir,tüm portları aynı şekilde Portmap ile aç + Modem arayüzündende portları aç.

Bunları yaptığın halde %100 olacaktır çünkü daha dün ben kendim denemiş bulunmaktayım :)
Bir sorun olursa yardımcı olabilirim.

Birde ek olarak,az daha unutuyordum root.eix ve root.epx dosyalarını unepk ile aç,serverinfo'da CH1 CH2 Portları yazar hani server ip giriyoruz ya hemen yanındadır o portlarıda kesinlikle aç. yoksa oyun açık olsa bile oyuncularda CHLER KAPALI GÖZÜKÜR.

skype : ugrkrc1907
 
Son düzenleme:
1-Modem arayüzüne giriş yap.
2-Arayüzden Firewall ve DDOS Korumasını kapat.
3-Bilgisayarından Windows Güvenlik Duvarını Kapat
4-Windows Defender'i devre dışı bırak.
5-Portmap indir,tüm portları aynı şekilde Portmap ile aç + Modem arayüzündende portları aç.

Bunları yaptığın halde %100 olacaktır çünkü daha dün ben kendim denemiş bulunmaktayım :)
Bir sorun olursa yardımcı olabilirim.

Birde ek olarak,az daha unutuyordum root.eix ve root.epx dosyalarını unepk ile aç,serverinfo'da CH1 CH2 Portları yazar hani server ip giriyoruz ya hemen yanındadır o portlarıda kesinlikle aç. yoksa oyun açık olsa bile oyuncularda CHLER KAPALI GÖZÜKÜR.

skype : ugrkrc1907


skypeden istek attım hocam kabul etmenize beklicem çünkü yinede olmadı
 
sorun çözülmemiştir netteki ip adresimi yazınca örneyin ip-adresim. netburadan öğrenip yazınca karekter seçme ekranına kadar başkası giriyor oyuna ondan sonra atıyor
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst