mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

serverime başkası giremiyor

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan emre231000
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 12
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

herşeyi yaptım portları açtım servere ben girebiliyorum sitee kurdum no-ip le siteyede giriliyor dışarıdanda giriliyor oyundaki kullanıcılar filan görülüyor hesaba giriş yapılıyor ama üye olmuyor o başka bi sorunda sitede sadece mysql açık diyor diyerleri kapalı diyor oyunada benden başkası giremiyor nerede hata yaptım acaba

netten kontrol et diyince sadece 3306 ve 13002 portları açık diyor program yükledim oda aynını diyor diğerleri kapalı diyor
DMZ ile ALG yide ayarladım yinede olmadı


_______________________________________________________________________________________________
güncelleme:

sorun çözülmemiştir netteki ip adresimi yazınca örneyin ip-adresim. netburadan öğrenip yazınca karekter seçme ekranına kadar başkası giriyor oyuna ondan sonra atıyor


 
Son düzenleme:
herşeyi yaptım portları açtım servere ben girebiliyorum sitee kurdum no-ip le siteyede giriliyor dışarıdanda giriliyor oyundaki kullanıcılar filan görülüyor hesaba giriş yapılıyor ama üye olmuyor o başka bi sorunda sitede sadece mysql açık diyor diyerleri kapalı diyor oyunada benden başkası giremiyor nerede hata yaptım acaba

netten kontrol et diyince sadece 3306 ve 13002 portları açık diyor program yükledim oda aynını diyor diğerleri kapalı diyor
DMZ ile ALG yide ayarladım yinede olmadı


Hocam ipv4 adresinizi en kısa zamanda değiştirin.Böyle ulu açık yerde paylaşmayın son 6rakamı x.x.x li olarak yazın.Gelelim sorununuza güvenlik duvarınız - windows defenderinizi ve antivirüs kullanıyorsanız oradan firewallı kapatın.
 
Hocam ipv4 adresinizi en kısa zamanda değiştirin.Böyle ulu açık yerde paylaşmayın son 6rakamı x.x.x li olarak yazın.Gelelim sorununuza güvenlik duvarınız - windows defenderinizi ve antivirüs kullanıyorsanız oradan firewallı kapatın.


zaten +6 lı şekilde yazılı vede herşey kapalı hocam hiç bir güvenlik önlemi açık değil

öneri için sağolun hocam ama o adresten bişey yapılamaz ona benim modeme bağlı kişiler tek girebilir
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst