OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Hikaye Ekle
Kaynak ikonu

Offical pet sistemi 1

indirmek için izniniz yok
  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan sareman56
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 678
  • Görüntüleme Görüntüleme 154K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Linkler;



Virüstotal;



Kanit

9L48D3.jpg

pet skilindede sorn yok yani :D lütfen konuyu kirletmeyelim pls :D

explerde sorun yok bide npc liste şunları dahil et

0 monkey_young2 monkey_young1
0 spider_redpoison_young2 spider_redpoison_young1
0 yamachun_young2 yamachun_young1
0 hanma_young2 hanma_young1

Turkmmo Flood Engelleme

0 LEVELDE 1 SEVİYE EVRİM
41 LVL SONRASI 2NCİ EVRİM
81 DEN SONRASI HEROİC EVRİM

3 ER ADET İNCİ GEREKLİ EVRİM İÇİN CPPLERİN TEKİNDEN AYARLANIYO

BERKEDEN BŞKA BUG BULAŞ ARKADAŞ VARSA YAZSINDA BİLEN BİRİLERİ ÇÖZSÜN​

Olan buglar ;

exp tablo yolu değiştirilecek
pet kutusu socket0 dan socket2 yapılacak
81 level evrim 3de bug var scr den == 81 yerine >=81 yapın

başka gelmedi aklıma​




Silme icin suanlik itemsil luaniza kucuk bir kod ekleyerek duzenleme yapabilirsiniz pcm olmadigindan kodlara bakma firsatim yok bilen sahislarda zaten sadece ben dusuncesindeler suanlik boyle bir cozum sunabiliyorum sadece en kisa zamanda kodlara bakarak kesin cozumu konu uzerinden atarim

##########################

Pete exp vermede sorun yaşayan kişiler baksın ; tıkla
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar

Sistemi kullanan arkadaşlara önerim;

New_PetSystem.cpp


Bu satırı

Kod:
SetExp(itemxp->GetShopBuyPrice() / 2, 1);

Bu hale getirin

Kod:
SetExp(itemxp->GetGold() * 2, 1);

Bunu yapınca pete verdiğimiz itemlerin shop_buy_pricelerinin alınması yerine verilen itemin gold yani npcden aldığımız fiyatının 2'yle çarpıp exp olarak kabul ediyor.

Farklı bir önerisi olan varsa da olabilir.


kardeşim official derken en son pet sistem olan mı ?

Pet_Paneli.png
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst