Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Nokia zarar etmeyi sürdürüyor !

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ReD HooD
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 125

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Akıllı telefon pazarına dönmek için elinden geleni yapan Nokia'dan kötü haber geldi !

Nokia, cihaz ve servis haklarını Microsoft'a sattığından beri yeniden akıllı telefon pazarına dönmeye çalışıyor ve bu alanda da farklı şekillerde girişimlerde bulunuyor. Bu haklar Microsoft'a geçtiğinden beri Lumia akıllı telefonların da Nokia'nın günlerini özlediği açık; bu kullanıcı tarafında da hissediliyor. Windows Phone ekosisteminin iOS ve Android işletim sistemleri ardında kan kaybını sürdürdüğü günümüzde, Nokia dönüş sinyallerini Alcatel-Lucent işbirliği ile göstermişti. Peki, ilk çeyrek sonuçları Nokia için nasıl gitti?

Nokia'nın açıklanan finansal raporlarına göre şirket şu an 513 milyon Euro (583.46 milyon Dolar) kayıp yaşamış durumda. Mart 31 tarihinde biten 2016 ilk çeyrek sonuçları, Finli şirket için büyük bir hayal kırıklığının göstergesi. Geçtiğimiz yıla göre de 177 milyon Euro (202.2 milyon Dolar) zararda olan Nokia'nın kazanç tablosunda ise 139 milyon Euro (158.8 milyon Dolar) görünüyor. 2015'in ilk çeyrek sonucu olan 184 milyon Euro için büyük bir kayıp yaşayan Nokia'nın bu tabloyu tersine nasıl çevireceği ise şimdilik merak konusu...


 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst