Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Yaptığım Tasarım.

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan PracTicLe
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 24
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

57ADGq.png



Yorumlarınızı alabilir miyim arkadaşlar :D
Açıklayacak olursak,
Untitled_2.png

Görselde belirttiğim 2 renk arasında çok fazla fark var. Bu sade tasarımlarda hoş duran bir şey olur aslında ama arka planla geri kalan herşey birbiriyle yarışıyor gibi gözüküyor bu tasarımında.

Kullanacağın renk tonlarını bilmek bu işlere yeni başlayanlar için bir problem olabiliyor. O yüzden benim hala kullandığım (renk körlüğü yüzünden) kullanıp istediğin renkleri kolaylıkla belirleyebilirsin.

Eğer Photoshop Kullandıysan Otomatik Tonlama
image.png
ayarlarını denersen Mavi tonlarının diğer tonları yani asıl göstermek istediğin şeyi bastırdığını görebilirsin.


Ayrıca
screenshot_85.png
bu kısımda kullandığın stil arkaplan + ejderhaya göre aşırı derecede basit kaçmış. Yazının stiliyle de aynı ölçüde oynanabilir.

Geçenlerde dropbox'umu temizlerken şöyle bir görsel buldum.
Untitled_1.png

İstersen bununla bir şeyler yapabilirsin:)

Ayrıca Youtube üzerinden bahsettiğim her şey ile ilgili öğretici videolar bulabilirsin :)
Çalışmalarının devamını bekliyorum ^^
 
kullandığın kabartma bozmuş tamamen kabartmayı sadece butonlar ve logolarda kullanmalısın ama yumuşaklığı çok fazla yaparak kullanmalısın yani kabartma düzgün kullanılmuş olsaydı iyi bir çalışma olabilirdi ama genede çok kötü değil
 
Yazı fontunu ve efekti biraz garip durmus :)

Ne bakımdan garip durmuş :)

iyi olmuş ama daha pastel renkler olsa iyi olurdu
Katılıyorum fazla canlı olmuş eğer renkler pastel olsaymış daha güzel olabilirmiş.

Shiva2 yazan yer çok büyük olmuş
Amacım zaten oraya dikkat çekmekti :D

iyi ama daha iyi olabilirdi resimler uyumlu değil sanki renk karmaşası var
Onu bende fark ettim :) Teşekkür ederim.

Kullandığın programı söyleyebilirmisin ?

Photoshop CC 2015


Açıklayacak olursak,
Untitled_2.png

Görselde belirttiğim 2 renk arasında çok fazla fark var. Bu sade tasarımlarda hoş duran bir şey olur aslında ama arka planla geri kalan herşey birbiriyle yarışıyor gibi gözüküyor bu tasarımında.

Kullanacağın renk tonlarını bilmek bu işlere yeni başlayanlar için bir problem olabiliyor. O yüzden benim hala kullandığım (renk körlüğü yüzünden) kullanıp istediğin renkleri kolaylıkla belirleyebilirsin.

Eğer Photoshop Kullandıysan Otomatik Tonlama
image.png
ayarlarını denersen Mavi tonlarının diğer tonları yani asıl göstermek istediğin şeyi bastırdığını görebilirsin.


Ayrıca
screenshot_85.png
bu kısımda kullandığın stil arkaplan + ejderhaya göre aşırı derecede basit kaçmış. Yazının stiliyle de aynı ölçüde oynanabilir.

Geçenlerde dropbox'umu temizlerken şöyle bir görsel buldum.
Untitled_1.png

İstersen bununla bir şeyler yapabilirsin:)

Ayrıca Youtube üzerinden bahsettiğim her şey ile ilgili öğretici videolar bulabilirsin :)
Çalışmalarının devamını bekliyorum ^^

Ben sadeciyimdir. ama eline sağlık :)

İlk önce uğraştığın ve bilgilendirdiğin için çok teşekkür ederim ve paylaştığın görsel çok hoşuma gitti :) Ellerine sağlık dikkat edeceğim bundan sonra :).

kullandığın kabartma bozmuş tamamen kabartmayı sadece butonlar ve logolarda kullanmalısın ama yumuşaklığı çok fazla yaparak kullanmalısın yani kabartma düzgün kullanılmuş olsaydı iyi bir çalışma olabilirdi ama genede çok kötü değil

Teşekkür ederim :) Öğreniyoruz yavaş yavaş.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst