noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

İftira

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan TheAssassins
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 6
  • Görüntüleme Görüntüleme 294

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Karşıdaki kişi bile video almazken aha alıyorum diyorsun.Olayı bilmiyorsun iftira diye atıyorsun.Ve gördüğümüz gibi kanıtım var.Eğer ki kanıtım olmasaydı şuan karşıdaki demiş olmasına rağmen boştan yere ceza alacaktım.Peki sen kimsin ki her olaya atlıyorsun.Haklı haksız bilmeden video alıyorsun.Ben ceza alsaydım bunu nasıl ödeyecektin. Böyle bilip bilmedeğin olaya atlamaya devam edersen altından kalkamazsın. Sana tavsiyem kendini ilgilendirmeyen olaylara burnunu sokma ve bunun oyun olduğunu unutma.

Kural ihlali yapıyorsun tabiki alacağım sizin ayrıcalığınız ne yukarıdaki mesajımdada belirttiğim gibi kendi hesabım kural ihlali yapsa bildiririm ek olarak kendini diğer oyunculardan üstün görme tavrını lütfen bırak biz zaten bunun oyun olduğunu biliyoruz videoda sen benim karakterimin videosunu alıyorsun ben sana diyormuyum neden aldın videomu diye onu niye söylemiyorsun güzel kardeşim ? daha fazla uzatmaya gerek yok sohbetin için teşekkürler.
 
Son düzenleme:
Kural ihlali yapıyorsun tabiki alacağım sizin ayrıcalığınız ne yukarıdaki mesajımdada belirttiğim gibi kendi hesabım kural ihlali yapsa bildiririm ek olarak kendini diğer oyunculardan üstün görme tavrını lütfen bırak biz zaten bunun oyun olduğunu biliyoruz videoda sen benim karakterimin videosunu alıyorsun ben sana diyormuyum neden aldın videomu diye onu niye söylemiyorsun güzel kardeşim ? daha fazla uzatmaya gerek yok sohbetin için teşekkürler.


Video da sen Fider karşı yaptığın hareketin videosu var ve videoyu alan Fider.
Kimseyi kendimden üstün gördüğüm yok.Hırsıza eline sağlık diyenden bırak üstün göreyim şükür o kadar düşmedim.
Son olarak da ben Ramonaya iftira atmadığım için sen bana iftira atmış olup kural ihlali yaptın.Kendini desteğe şikayet etmeni bekliyorum.
Daha fazla da lafı uzatmanın bir manası yok.
Kolay gelsin. İyi günler.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst