kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Depo Banka Sys

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan UmuTsuZinsaN
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 112
  • Görüntüleme Görüntüleme 19K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
KISACASI ENVANTERDEKİ KADAR PARA MİKTARINI DEPONUZDADA SAKLAMAYA YARAR GEREKTİĞİNDE PARA ÇEKİP YATIRMAK GİBİ FONKSİYONA SAHİP SİSTEMİN YAPIMCISI Fatih adlı bi kişi sanırım



PANHER ADLI ARKADAŞIN HAZIRLADIĞI LUAYIDA KULLANABİLİRSİNİZ FİXLİ HALİDİR



KANIT

m6B3qy.jpg



(ANLATIM DOSYA İÇİNDE)


PARA AKTARIMI VE ÇEKİMİNDE SORUN ÇIKARSA İNPUT OLARAK BUNLARI KULLANMAYI DENE

: (DOSYA İÇİNDEKİNİ KULLANMAYIN)


EKLİYEN OLURSA KANIT ATILIR


PS: EKSİKLİK VEYA BAŞKA BİŞEY NEDENİYLE HATA ALAN OLURSA KONUYA SYSERR DE ÇIKANLARI ATSIN BAKARIM + OLARAK SİSTEM 40KDA DENENDİ 34K 2089M 1765 GİBİ ESKLİ TEST SÜRÜMLERİNDE EKLİYEMEDİM DİYCEK KİŞİLER FAZLA SORU SORMASSA SEVİNİRİM BNDE DENEMEDİM ONLARDA

ps2:Teodorun eski banka sistemi ve renkli pazar açma çakışmalara yol açabilir

KANIT:
1v5Jgb.png

Yanlış algılamaz isen sevinirim . sistem karaktere işlediği için paranın depo üzerinde bulunması biraz abes kaçar . Nedeni ise depo hesap üzerindeki tüm karakterler üzerinden kontrol edilip işlem yaptırılabilir ve tüm karakterlerde aynı şekildedir. fakat sen depoya yang eklediğinde bu sadece tek kişiye işleyeceği için , depo için biraz gereksiz olmuş. bu sistemin mantığı aslında bar fiyatları yüksek olduğu için yan hesaplardan az miktarda parayı kolayca aktarabilmek olmalıdır.
 
Yanlış algılamaz isen sevinirim . sistem karaktere işlediği için paranın depo üzerinde bulunması biraz abes kaçar . Nedeni ise depo hesap üzerindeki tüm karakterler üzerinden kontrol edilip işlem yaptırılabilir ve tüm karakterlerde aynı şekildedir. fakat sen depoya yang eklediğinde bu sadece tek kişiye işleyeceği için , depo için biraz gereksiz olmuş. bu sistemin mantığı aslında bar fiyatları yüksek olduğu için yan hesaplardan az miktarda parayı kolayca aktarabilmek olmalıdır.

Doğru bi nokta yalnız bunu sistemi ilk kim yazdıysa ona sölemen lazım tabi tam olarak oda belli olmadığı için buraya yazılması ortak bi nokta olmuş
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst