xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Hikaye Ekle

Depo Banka Sys

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan UmuTsuZinsaN
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 112
  • Görüntüleme Görüntüleme 19K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

KISACASI ENVANTERDEKİ KADAR PARA MİKTARINI DEPONUZDADA SAKLAMAYA YARAR GEREKTİĞİNDE PARA ÇEKİP YATIRMAK GİBİ FONKSİYONA SAHİP SİSTEMİN YAPIMCISI Fatih adlı bi kişi sanırım



PANHER ADLI ARKADAŞIN HAZIRLADIĞI LUAYIDA KULLANABİLİRSİNİZ FİXLİ HALİDİR



KANIT

m6B3qy.jpg



(ANLATIM DOSYA İÇİNDE)


PARA AKTARIMI VE ÇEKİMİNDE SORUN ÇIKARSA İNPUT OLARAK BUNLARI KULLANMAYI DENE

: (DOSYA İÇİNDEKİNİ KULLANMAYIN)


EKLİYEN OLURSA KANIT ATILIR


PS: EKSİKLİK VEYA BAŞKA BİŞEY NEDENİYLE HATA ALAN OLURSA KONUYA SYSERR DE ÇIKANLARI ATSIN BAKARIM + OLARAK SİSTEM 40KDA DENENDİ 34K 2089M 1765 GİBİ ESKLİ TEST SÜRÜMLERİNDE EKLİYEMEDİM DİYCEK KİŞİLER FAZLA SORU SORMASSA SEVİNİRİM BNDE DENEMEDİM ONLARDA

ps2:Teodorun eski banka sistemi ve renkli pazar açma çakışmalara yol açabilir

KANIT:
1v5Jgb.png

Para Aktarırken - 10000 koydugumuzda başına - koyunca paramız artıyor ve depoya - li para koyuyor luaa çözüm gelmesi gerek
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst