farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

! Katakomp daki azrail sıkıntılı

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan 0zalimkader0
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 3
  • Görüntüleme Görüntüleme 375

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Şeytan Katakombundaki azrail ( dr. house ) 'u öldürdükten sonra oyun atıyor tekrar girdiğimde kaybettiniz dışarı ışınlanıyorsunuz diyor . eğer oralardan item ,sandık vs düşmeyecekse orası neden açık. ilgilenilsin .
 
Şeytan Katakombundaki azrail ( dr. house ) 'u öldürdükten sonra oyun atıyor tekrar girdiğimde kaybettiniz dışarı ışınlanıyorsunuz diyor . eğer oralardan item ,sandık vs düşmeyecekse orası neden açık. ilgilenilsin .
bağlantı hatası olabilir böyle atması normal değil tabi sürekli atmıyorsa
 
bağlantı hatası olabilir böyle atması normal değil tabi sürekli atmıyorsa

allah allah normal değil demek . Normal bişey olsa burada yazmam heralde . sorunda her denememde aynısını yapıyor olmasıdan ki buraya yazdım. benden kaynaklı teknik bi sorun olsaydı ben hallederdim zaten .
 
allah allah normal değil demek . Normal bişey olsa burada yazmam heralde . sorunda her denememde aynısını yapıyor olmasıdan ki buraya yazdım. benden kaynaklı teknik bi sorun olsaydı ben hallederdim zaten .
kardaşım demek istediğim o değil katta aynı yerde ben sıkıntı yaşamadım o yüzden dedim normal oladığını ve de o yüzden dedim ki bağlantı hatası olabilir başka bi çarla girmeyi dene atarsa sıkıntı kattadır ama yakın zamanda gittim 2 sefer sıkıntı yoktu yani
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst