HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Öncelikle Merhaba,
Şikayetim var!
Yaklaşk 6 aydır oyuna giriş yapmıyordum okuldan dolayı tekrar giriş yapayım dedim hesabımın şifresini mailini karakterimin adını dahil kimseye vermemişken 6 ay sonra tekrar giriş yaptıgımda ne göreyim bütün itemlerim silinmiş hesaptaki para level ve skiller hariç.
Oyuna girdiğim anda şok oldum açıkcası biraz araştırma yaptıktan sonra oyundan kaynaklı bi hata oldugunu öğrendim benim haricimda 3-5 arkadaşta daha varmış.
Lütfen Burdan Tüm yöneticilere sesleniyorum Hesabımda yaklaşık eski parayla şimdiki fiyatlar uçmuş karsılıgını siz düşünnün 150 t lik item vardı +9 ninja mavi çeligi 15 15 10 hpli 7 efsunlu taşlı ve gün ışığı bıcagım vardı 7 efsun kask vb Car nick CaRLeSPuYol araştırın isterseniz kayıtlara vesayla bakarsanız iyi
-TİCKET ATTIM 3 GÜNDÜR CEVAP VERİLMİYOR ÇOK İLGİSİZSİNİZ SON ZAMANLARDA.HİÇ MEMNUN DEĞİLİZ BU KONUDAN.
Şikayetim var!
Yaklaşk 6 aydır oyuna giriş yapmıyordum okuldan dolayı tekrar giriş yapayım dedim hesabımın şifresini mailini karakterimin adını dahil kimseye vermemişken 6 ay sonra tekrar giriş yaptıgımda ne göreyim bütün itemlerim silinmiş hesaptaki para level ve skiller hariç.
Oyuna girdiğim anda şok oldum açıkcası biraz araştırma yaptıktan sonra oyundan kaynaklı bi hata oldugunu öğrendim benim haricimda 3-5 arkadaşta daha varmış.
Lütfen Burdan Tüm yöneticilere sesleniyorum Hesabımda yaklaşık eski parayla şimdiki fiyatlar uçmuş karsılıgını siz düşünnün 150 t lik item vardı +9 ninja mavi çeligi 15 15 10 hpli 7 efsunlu taşlı ve gün ışığı bıcagım vardı 7 efsun kask vb Car nick CaRLeSPuYol araştırın isterseniz kayıtlara vesayla bakarsanız iyi
-TİCKET ATTIM 3 GÜNDÜR CEVAP VERİLMİYOR ÇOK İLGİSİZSİNİZ SON ZAMANLARDA.HİÇ MEMNUN DEĞİLİZ BU KONUDAN.
Son düzenleme:
Kardesım destekden cevap verıolar burdan bakmıolar dıcemde ben 2 hafta once destege yazdım ona bıle daha cevap vermemısler sen burdan butun gmlere seslen ts ıp sı fılan var bunların orayada gıt dıcemde ordada pek bakan yok gecmıs olsun carının ıd sınıde gm ler harıc kımseyle paylasma ıtemlerını gerı verırler sonra hesabı soydurursun o zaman ıstesende vermezler
Destektende yazdım dediğin gibi 3 gündür cevap yok çok ilgisiz olmaya başladılar son zamanlarda hesap id' vermedim kimseye ilgilensinler artık ++++Kardesım destekden cevap verıolar burdan bakmıolar dıcemde ben 2 hafta once destege yazdım ona bıle daha cevap vermemısler sen burdan butun gmlere seslen ts ıp sı fılan var bunların orayada gıt dıcemde ordada pek bakan yok gecmıs olsun carının ıd sınıde gm ler harıc kımseyle paylasma ıtemlerını gerı verırler sonra hesabı soydurursun o zaman ıstesende vermezler
Hesabıma yaklaşık 3 4 yıldır girmedim, 4 yılın sonunda girdiğimde olduğu gibi duruyordu. Hiç bir şeyimde eksik yoktu. Bence yalan söylüyorsun öyle birşey olmuyor yani oyunda. Hesabı istediğin zaman bırak istediğin zaman gir. Girdiğinde eskisi gibi kalıyor. Sen ya itemlerini başka birine çaldırdın haberin olmadan yada burada item koparmaya çalışıyorsun. Ayrıca yetkilileri habire kötüleyip durmayın burada ticketlerle ilgileniliyor senin gibi hergün kaç yüz kişi yazıyor oraya Allah bilir.
