HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Serverların birleşmesinden sonra Hunk serverından gelen oyuncuların nakit sıkıntıları ayrı bir dert olmakla birlikte zaten Pidge sunucunda da ciddi bir nakit problemi mevcut.
Eski dönemlerde Örümcek Zindanı 3. Katta 1 odadan yakşalık 70 80m para gelirken şuan 10m civarı bir miktar ile karşı karşıyayız. Bu mapteki yang oranlarının eskiye döndürülmesi oyuncular için ve piyasa için güzel bir gelişme yaratabilir. Hem derece hem nakit kasabilir oyuncular. Belirttiğim gibi item ve nakit sıkıntısı Hunk serverından gelen oyuncularda zaten fazlasıyla var. Onların ayak uydurabilmesi ve servera yeni oyuncular kazandırılabilmesi amacıyla böyle bir sistemi tekrar geri getirmelisiniz. Para kasılan yerler var tabii bunları önümüze sunacaksınız. Ancak örümcek zindanının da tekrar para kasmaya açılması gerekiyor.
İlgili yetkililere şimdiden teşekkürler. İyi Forumlar.
Eski dönemlerde Örümcek Zindanı 3. Katta 1 odadan yakşalık 70 80m para gelirken şuan 10m civarı bir miktar ile karşı karşıyayız. Bu mapteki yang oranlarının eskiye döndürülmesi oyuncular için ve piyasa için güzel bir gelişme yaratabilir. Hem derece hem nakit kasabilir oyuncular. Belirttiğim gibi item ve nakit sıkıntısı Hunk serverından gelen oyuncularda zaten fazlasıyla var. Onların ayak uydurabilmesi ve servera yeni oyuncular kazandırılabilmesi amacıyla böyle bir sistemi tekrar geri getirmelisiniz. Para kasılan yerler var tabii bunları önümüze sunacaksınız. Ancak örümcek zindanının da tekrar para kasmaya açılması gerekiyor.
İlgili yetkililere şimdiden teşekkürler. İyi Forumlar.
En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
Zamanında yang çok düştüğünden fiyatlar uçmuştu zaten sonradan yang miktarını düşürmek bir işe yaramaz faydadan çok oyuncuya zarar getirir.
Adam bir iteme 1000t vermişse o itemi 1000t'den aşağı bir fiyata satmaz istediğiniz kadar yang miktarı düşsün aldığı fiyattan ucuza kimse vermez itemini.
Biz aylarca size söyledik fiyatlar çok uçmaya başladı şu efsun oranını, kostüm eventini, yang miktarını düzeltin diye kimse bizi takmadı üstüne bir de charları sildiniz şimdi uğraşmaya devam edin bizim dediklerimizi bir bir yapmak zorunda kalacaksınız.
Biz oyunun zararına bir şey söylemediğimiz halde siz öyle algıladınız.
1) Efsun oranları şikayet ettiğiniz dönemde %10 oranında yükselttik. %10 dan sonra +%5 daha yükseltirsek efsun düzenini tamamen bozucaz ve herkesin kolay bir şekilde efsun elde etmesine sebep olucaz bunu kimsenin isteyeceğini düşünmüyorum. +%10 en ideal durum şuan Pidge için
2) Kostum eventi olarak da yine şikayetler üzerine kazanılan efsun oranlarında rotasyona giderek kostüm stillerini değiştirdik.
3) Yang miktarı ile ilgili önümüzdeki dönemler kesinlikle bir değişikliğe gitmeyeceğiz.
Konu içerisinde ilk postum da yang kazanım oranlarında yükselişe gitmemiz alım gücünü kolaylaştıracağını söylemiştim.
Bu tip olaylara itemim 1000t ise 1000t ye satarım gibi tek bir pencereden bakamazsınız. Yang oranı yükseltildiğinde iteminizin fiyatı alım gücünün kolaylaşması ve oyuncuların ben bu itemden kar ederim mantığı o eşyayı 1 haftada 3000T ye çıkartabilir. Oyun içerisinde yang miktarı yükseldikce bu itemlerin fiyatlarına aynı oranda yansır.
6 Yıllık tecrübem boyunca ne zaman yang oranlarında değişikliğe gitsek bu piyasaya aynı oranda yükseliş olarak yansıdı. Burada ben ihtimallere göre bir yorum yapmıyorum/yapamayız.
Oyun yönetimi olarak bu durumdan herhangi bir kazancımız yok, çıkarımız yok, sırf oyunculara inat olsun diye de yapmıyoruz.
Ortada bir sıkıntı var ve bu sıkıntıyı yeni sıkıntılar yaratarak çözemeyiz.
Serverların birleşmesinden sonra Hunk serverından gelen oyuncuların nakit sıkıntıları ayrı bir dert olmakla birlikte zaten Pidge sunucunda da ciddi bir nakit problemi mevcut.
Eski dönemlerde Örümcek Zindanı 3. Katta 1 odadan yakşalık 70 80m para gelirken şuan 10m civarı bir miktar ile karşı karşıyayız. Bu mapteki yang oranlarının eskiye döndürülmesi oyuncular için ve piyasa için güzel bir gelişme yaratabilir. Hem derece hem nakit kasabilir oyuncular. Belirttiğim gibi item ve nakit sıkıntısı Hunk serverından gelen oyuncularda zaten fazlasıyla var. Onların ayak uydurabilmesi ve servera yeni oyuncular kazandırılabilmesi amacıyla böyle bir sistemi tekrar geri getirmelisiniz. Para kasılan yerler var tabii bunları önümüze sunacaksınız. Ancak örümcek zindanının da tekrar para kasmaya açılması gerekiyor.
İlgili yetkililere şimdiden teşekkürler. İyi Forumlar.
Nakit sıkıntısını bazı oyuncuların eşyalarını değerinin katlarına satmaya çalışmasından kaynaklanıyor.
Oyundaki para kazanımını yükseltirsek bu kalıcı bir çözüm olmayacaktır aksine alım gücü kolaylaşacağından eşyaların daha da pahalıya satılmasına sebebiyet verecektir.
Oyun içerisinde para dengesi ile oynamak çok riskli bir iştir.
Sunucudaki bu durum uzun sürmeyecektir.
Nakit sıkıntısını bazı oyuncuların eşyalarını değerinin katlarına satmaya çalışmasından kaynaklanıyor.
Oyundaki para kazanımını yükseltirsek bu kalıcı bir çözüm olmayacaktır aksine alım gücü kolaylaşacağından eşyaların daha da pahalıya satılmasına sebebiyet verecektir.
Oyun içerisinde para dengesi ile oynamak çok riskli bir iştir.
Sunucudaki bu durum uzun sürmeyecektir.
Bu sebepten mi örümcek zindanındaki yang oranları düşürüldü?
Nakit sıkıntısını bazı oyuncuların eşyalarını değerinin katlarına satmaya çalışmasından kaynaklanıyor.
Oyundaki para kazanımını yükseltirsek bu kalıcı bir çözüm olmayacaktır aksine alım gücü kolaylaşacağından eşyaların daha da pahalıya satılmasına sebebiyet verecektir.
Oyun içerisinde para dengesi ile oynamak çok riskli bir iştir.
Sunucudaki bu durum uzun sürmeyecektir.
Benim elimdeki ürüne 1000T veren olursa 1000T ye satarım. Asıl sıkıntı Hunktan gelen oyuncu nasıl alacak o itemi.
Benim elimdeki ürüne 1000T veren olursa 1000T ye satarım. Asıl sıkıntı Hunktan gelen oyuncu nasıl alacak o itemi.
En güzel örnek kendi mahsülünü üreten çiftci bu adam tohumuna kadar para veriyor ve para kazanması lazım oyun yönetimine oyun çok pahalı diye isyan etmek çok gereksiz bir savunma yolu.
Hunk oyuncularının bu konuda mağdur olmaması için elimizden geleni yapıyoruz.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 64
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 126
