HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
teşekkür ederim arifimTebrikler kardeşim

Tebrikler Kardeşim![]()
teşekkür ederim kardeşim cansın

Tebrik ederim kardeşim.
Yaşamadıklarımızı yaşatmak için burda olan birileri vardı...
SEVGİLERİMİZLE <3
![]()
:m26::m26::m26::m26:
teşekkür ederim kardeşim malesef var bazen kamyon arkası sözleri hayranları

Ver odunu ver ver ver gangiii :m08::m08::m08::m26::m26::m26:
öyle yapıyorum kardeşim seni hep dinlerim bilirsin

Ellerine saglık alican Tebrikler kardesim Cevap verilmiş oldu GAMGAM sagolsun![]()
teşekkürler kardeşim severim arada böyle şeyler yapmayı bilirsin

Düne kadar şahsın kostümü efsunluydu ne ara bozuldu efsunu ? Kendi çarından çok arkadaşlarının çarından vs atan birisi, yenilirsem adım kirlenmesin diye mi düşünüyordu acaba bilmiyorum/bilemiyorum. Tebrikler Ali'm eline sağlık olması gereken skor buydu, 2 el avans çok gibi ^^
oyunun en çılgın ninjası
bahaneleri onlara kalsın kardeşim biz gereksiz paylaşımları yazıları kale almayarak verıyoruz cevabımızı zaten herkes herkesi biliyor . teşekkür ederim kardeşim senin hayrın olsun o 2 de madem 
Son düzenleme:
Öncelikle tebrikler. Dans etmek güzel bende çok dans ettim ali bey tavsiye ediyorumsinstar kardeşim dün gece 324 tane efsun attık arkadaslara yada sarıda tanıdın güvendin herkeze sor alttan açık açık efsun atarken yansıtıyodum
Ben yenilgiyi kabul ederim, Bazı şeyleri kaybetmeden yasamadan öğrenemessin
Son olarakta arenada hiç kazanamıyorum
Pm den yazdıklarımı atmışın buyur bide kendine bak istersen sen
![]()
![]()
![]()
Ben sarı, kırmızı, mavi bilmem geçmişe değil geleceğe bakacaksın, senden ricam oyunu bu kadar ciddiye alma sanal bir ortam burası. Yarın oyun kapansa hiç bir şey yapamazsın, sanal bir ortamın sadece eğlenip zaman geçirmek olduğunu bilmeni istiyorum. Ve attığın sslerde görünen kadarı ile senin yaptığın vsden kaçmak ? Ve bu çarının ekran fotoğrafını çekip ona böyle ergen simgeleri koymak 2010'da kaldı sanıyordum ben, sen sağolasın 2010'u bize yaşatıyorsun. Ve lütfen türkçeyi düzgün kullanalım, eğer türkçe bilmiyorsan hiç konuşma. ' Önemli Değil Kaç Kez Yenildiğin;Önemli Olan,Kaç Yenilgiden Sonra Yeniden Doğrulabildiğin...! ' Diye bir yazı var forum hesabının imza bölümünde, lütfen yazdığın yazıya duyarlı kal, şurada kesildin diye saçma sapan ssler ve bahaneler bulma yaşın kaç bilmiyorum fakat olgun bir insan gibi davranmanı tavsiye ediyorum.
'Heycan' diye bir kelime türkçede yok, 'heyecan' onun yazılışı. Lütfen türkçe bilmeyenler cümle kurmaya çalışıp burada kendini cahillikleri ile rezil etmesin. Tekrar tebrikler Ali'm, buda vsden kaçanlara kapak olsun mu diyelim ne diyelim bilemedim ki ^^Altı üstü bi oyun dedin gibi ali 1 kere kestin heycan yaptın![]()
Son düzenleme:
öncelikle merhabalar.larthas çarım değilde yanki kardeşimin çarıyla hazırlandım vsye son anda geldim arkadaşlarım arayıp turkayın bir turnuva düzenlediğini söyledi . loneli arkadaşa son attığımız vs de yenilmiştim.sonrasında vs dediğimde kestiklerimle birdaha atmıyorum lafın vardıya bende atmıyorum yazmıştı.turkay vesile oldu bu işe bir nevi. arkadaşlar vsden sonra benim gibi tebrik etmek yerine genelden laf atmak ve pmden boş sallamayı tercih ettiler ben yinede tebrik ederim. gamgam dans ederek kesmek büyük bir zevktir herkese tavsiye ederim
burak-hasan-berke kardeşime selam olsun
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Tebrikler kardeşim atarken haber ette gelelim



