HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Ellerine saglık alican Tebrikler kardesim Cevap verilmiş oldu GAMGAM sagolsun 

Düne kadar şahsın kostümü efsunluydu ne ara bozuldu efsunu ? Kendi çarından çok arkadaşlarının çarından vs atan birisi, yenilirsem adım kirlenmesin diye mi düşünüyordu acaba bilmiyorum/bilemiyorum. Tebrikler Ali'm eline sağlık olması gereken skor buydu, 2 el avans çok gibi ^^
Öncelikle tebrikler. Dans etmek güzel bende çok dans ettim ali bey tavsiye ediyorum
sinstar kardeşim dün gece 324 tane efsun attık arkadaslara yada sarıda tanıdın güvendin herkeze sor alttan açık açık efsun atarken yansıtıyodum
Ben yenilgiyi kabul ederim, Bazı şeyleri kaybetmeden yasamadan öğrenemessin
Son olarakta arenada hiç kazanamıyorum 
Pm den yazdıklarımı atmışın buyur bide kendine bak istersen sen
sinstar kardeşim dün gece 324 tane efsun attık arkadaslara yada sarıda tanıdın güvendin herkeze sor alttan açık açık efsun atarken yansıtıyodum
Ben yenilgiyi kabul ederim, Bazı şeyleri kaybetmeden yasamadan öğrenemessin
Son olarakta arenada hiç kazanamıyorum 
Pm den yazdıklarımı atmışın buyur bide kendine bak istersen sen

benim çekinmem gereken bir mevzu yok yenildim ve geldim sadece TEBRİK ettim. bence bazı seylerı hazmetmeyı ogrenmelisin bu bir savas oyunu ölücezde öldürülücez de hala saçma sapan yorumlar atıyosun ve ben rahatsızım gelıp burada laf atmandan tebrık edıyorsan yazabılırsın yoksa tartısma yaratmayın konumda tartısma amaçlı bir konu değil bu biraz sakin olun ve oyun oldugunu düşünün sakinleşin altı üstü öldünüz sakiiin 
GEÇMİŞİ BIRAKIP GÜNCELE DÖNMELİSİN

GEÇMİŞİ BIRAKIP GÜNCELE DÖNMELİSİN
Altı üstü bi oyun dedin gibi ali 1 kere kestin heycan yaptınbenim çekinmem gereken bir mevzu yok yenildim ve geldim sadece TEBRİK ettim. bence bazı seylerı hazmetmeyı ogrenmelisin bu bir savas oyunu ölücezde öldürülücez de hala saçma sapan yorumlar atıyosun ve ben rahatsızım gelıp burada laf atmandan tebrık edıyorsan yazabılırsın yoksa tartısma yaratmayın konumda tartısma amaçlı bir konu değil bu biraz sakin olun ve oyun oldugunu düşünün sakinleşin altı üstü öldünüz sakiiin
GEÇMİŞİ BIRAKIP GÜNCELE DÖNMELİSİN
