HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Ben Hamachili bir servera girmek istiyorum. Fakat hep hata alıyorum. Hata böyle:
İlk önce locale.addr ile bir hata geliyor. Onu klasörden atıyorum. Sonra tekrar girmeye çalıştığımda da böyle bir hata alıyorum. Ne yapmalıyım?
İlk önce locale.addr ile bir hata geliyor. Onu klasörden atıyorum. Sonra tekrar girmeye çalıştığımda da böyle bir hata alıyorum. Ne yapmalıyım?
