HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Ben gecmisimi hatirliyorumda sen pek hatirlamiyorsun sanirim 
@Plendruel; @Linande; @Skyguard; o gün bu kişiler seni arena da 5.0 5.2 5.3 5.1 lik skorlarla, çölde ise yaklasik 20 el attigimiz vs de şahsim tarafimdan min 15 el aldigimi goren kisiler. He o kadar dogrucu insansan bu skorlari yalanlamazsin izleyenlerin gordugu
Buraya o skorlarin ss atmak isterdim her birinin de ss sini almistim senin bu tür bi insan oldugunu bildigim icin fakat 3 4 hafta once pc formatladigim icin hepsi gitti. Bu saydigim kisiler ve daha fazlasi sana hem arena hem çölde yaptiklarimi gorduler zaten o yuzden buraya ss video atmissin benim icin fazla bir onemi yok emin olabilirsin
Pazar günü gorusmek uzere MANISA GÜZELİ
Buda benim buraya son mesajim 
NOT; Enerji basmadim demistin bana Arena da seninle atarken ss lerdeki YALANCI KİMLİĞINİ begendim

@Plendruel; @Linande; @Skyguard; o gün bu kişiler seni arena da 5.0 5.2 5.3 5.1 lik skorlarla, çölde ise yaklasik 20 el attigimiz vs de şahsim tarafimdan min 15 el aldigimi goren kisiler. He o kadar dogrucu insansan bu skorlari yalanlamazsin izleyenlerin gordugu
Buraya o skorlarin ss atmak isterdim her birinin de ss sini almistim senin bu tür bi insan oldugunu bildigim icin fakat 3 4 hafta once pc formatladigim icin hepsi gitti. Bu saydigim kisiler ve daha fazlasi sana hem arena hem çölde yaptiklarimi gorduler zaten o yuzden buraya ss video atmissin benim icin fazla bir onemi yok emin olabilirsin
Pazar günü gorusmek uzere MANISA GÜZELİ
Buda benim buraya son mesajim 
NOT; Enerji basmadim demistin bana Arena da seninle atarken ss lerdeki YALANCI KİMLİĞINİ begendim

Moderatör tarafında düzenlendi:
Sizin aranızdaki tartışma beni zerre ilgilendirmez, versus olayını fazla takıyorsunuz, ikinizde eğlence için 1-1 savaştığınızı savunuyorsunuz o zaman nedir bu bir şeyler ispat etme çabası? ben 1-1 savaşların foruma koyulmasını da mantıklı bulmuyorum bu zaten direkt olarak sizin amacınızın zevk almak eğlenmek değil ego tatmini yapmak olduğunu kanıtlıyor ben sırf bu muhabbete girmemek için yaklaşık 1 yıldır 1-1 savaşmıyorum(kendi hesabımda).
Onurun bahsettiği gün kazandığını hatırlıyorum ancak bu iki taraflı bir iş her daim kazanacaksın diye bir kaide yok ve öylede olmuyor zaten kimse yenilmez değil.
Onurun bahsettiği gün kazandığını hatırlıyorum ancak bu iki taraflı bir iş her daim kazanacaksın diye bir kaide yok ve öylede olmuyor zaten kimse yenilmez değil.
Konuda tartışma çıkaracak mesajlar atmayınız lütfen , kazanan arkadaşı tebrik ederim
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 29
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 18
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 34
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 15
