Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Topalpiree Vs. Jacquies

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan TopalPiree
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 21
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Keşke herkes ağzı kadar kendi de marifetli olsa ama olmayınca olmuyor zorlamamak lazım.
şşş zorlamamak lazım elle tutulur övünebilceği birşeyi yok 0 a karşı mağlubiyetleri dışında. bırakta başkalarının başarısıyla kendini tatmin etsin :(

hasan yada ilkay hanginizsiniz şaşırıyorum artık tebrikler :)
 
Keşke herkes ağzı kadar kendi de marifetli olsa ama olmayınca olmuyor zorlamamak lazım.

Çok doğru dedin marifetin olsa da konussan biraz :D En son bayram günü attigimiz " Arena ve çöl " vs lerinde kökünü kazidigimi o hafizan unutmus belli ki ama ben pazar günü sana tekrar hatırlatacam hiç merak etme ;) Ego kelimesini kullanacaksan sagında yürüyen ego, paranoyak kullanacaksan solunda vs ler de carina girdigin & girdirdigin insanlar mevcut zaten :D

Çok konuşupta Dünya nin oksijenini boşa tüketen diger şahıs seni de bekliyorum vs icin. Bu zamana kadar bircok vs attim yendim yenildim hicbirini inkar da etmem. Oyun cunku bu bi gün kazanacaksin bi gün kaybedeceksin her zaman kazanacaksin diye birsey yok. Kaybetme kazanmayi ciddiye alsam oyundan çikmam hayatim oyun olur anladi ? ama en azindan attigim vs lerin hepsi ŞEREFLİCE, İLLEGALSİZ atılan vs lerdi şahsım tarafimdan. Buda anlayana artik burdan :( pazar gunu kirmayin beni :s

Neyse arkadasin konusunu daha fazla kendi meselelerimizle doldurmayalim. Pazar günü atmak isteyen gelir atılır video ve ss ler konusur kendi konumuzda konusuruz. Iyi forumlar. Arkadasa da tekrar tebrikler.
 
Son düzenleme:
Çok doğru dedin marifetin olsa da konussan biraz :D

[h=3]RexapHin (Lacdigest) 10 - 2 lKoMuTaN (albertyne)[/h]
[h=3]RexapHin & Poine[/h]






Senle geçmişden günümüze wslerimiz dahasıda varda yeterli diye biliyorum yeni tarihlilerde var biliyorsun zaten bakarsın karışık olarak attım.

Not: Bayramda kestiğim demişsin :D

0927_134519.jpg



o95QBX.jpg


Yukarıdaki 2 ws tarihine bakarsan bayramda ne olmuş anlarız :D

Not 2 : Son attığım video izlemeni çok rica ediyorum :P Bu konuya son postumdur. Hepinize iyi forumlar

Geçmişini unutan bizden değildir.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst