mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Piyano Kek Tarifi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Pelin Melek Aslan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 215

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Piyano Kek Tarifi

PASTA.jpg


Keki için:



Kod:
[FONT=tahoma]2 adet yumurta[/FONT]
[FONT=tahoma]Yarım su bardağı şeker[/FONT]
[FONT=tahoma]Yarım su bardağı sıvı yağ[/FONT]
[FONT=tahoma]Yarım su bardağı süt[/FONT]
[FONT=tahoma]1 su bardağı un[/FONT]
[FONT=tahoma]1 paket kabartma tozu[/FONT]
[FONT=tahoma]1 paket vanilya[/FONT]
[FONT=tahoma]2 yemek kaşığı kakao[/FONT]


Keki ıslatma için:


Kod:
[FONT=tahoma]1,5 su bardağı süt[/FONT]
[FONT=tahoma]2 yemek kaşığı kakao[/FONT]


Krema için:


Kod:
[FONT=tahoma]3 su bardağı süt[/FONT]
[FONT=tahoma]2 Türk kahvesi fincanı şeker[/FONT]
[FONT=tahoma]2 Türk kahvesi fincanı un[/FONT]
[FONT=tahoma]200ml sıvı krema[/FONT]


Üzeri için:


Kod:
[FONT=tahoma]Kakao[/FONT]


Piyano Kek Tarifi'nin Yapılışı


İlk olarak keki hazırlıyoruz. Yumurta ve şekeri güzelce çırpın. Diğer malzemeleri de ekleyerek kek hamurunu hazırlayın. (Ben 28×28 boyutlarında kare borcam kullandım. ) Yağlamış olduğunuz fırın kabına hamuru dökerek önceden ısıtılmış 175 derece fırında pişirin. (Benim kekim 22 dakikada pişti ancak fırından fırına farklılık olabileceğini aklınızda bulundurun ve keki kontrollü pişirin. )


Kek pişerken kremasını hazırlıyoruz. Süt, şeker ve unu tencereye alarak karıştırarak koyulaşıp göz göz olana kadar pişirin. Sonra ocaktan alarak soğumaya bırakın.


Pişen keki fırından çıkartarak üzerine süt ve kakao karışımını gezdirin.


Ilınmış olan kremaya son olarak sıvı kremayı ilave edin ve mikser ile güzelce çırpın. Kekin üzerine dökerek yayın.


Kekin en üstünü kakao ile kaplayın. Soğuduktan sonra buzdolabına kaldırın. Afiyet olsun.


Vaktiniz var ise bir gece dinlendikten sonra çok daha güzel oluyor. Bizim gibi aceleci iseniz 3-4 saat sonra da yiyebilirsiniz.


Güvenle deneyebileceğiniz nefis bir kek.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst