mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Scarlet 1
Scarlet
Hikaye Ekle

Hesabım aylar Önce Silindi :/

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan GercegiBilenKisi
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 14
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

O zaman neden forum üzerinden işlem yapmıyorsunuz ? Çözemediğiniz konulara panelden önce de cevap vermiyordunuz. 3 defa ticket attım, 3 tane konu açtım hesabımdaki sorun yüzünden. 3 aydır neden cevap yok ?

Daha önceki mesajında efsun aktarma kesinlikle gelecek 2-3 bakıma diye güvence vermiştin. 3 aydır getiremediniz. Yönetime oyunu bilmeyen kişileri alıyorsunuz. Verdiğiniz cevaplar ile kendi içinizde çelişiyorsunuz.

Gereken ilgiyi göstermediğiniz sürece Pidge ve Hunk için son sene olacak bu. İyi günler, iyi forumlar.


forum üzerinden oyuna hakkında nasıl bir işlem yapmamızı bekliyorsun ? cevap vermeme durumu sistem aktif iken günde 150 200 ticket bakıyoruz ve bunun %80 oranını çözüme kavuşturuyoruz. bunun sana belgeleri ile sunabilirim.. geri kalan %30 ise market veya teknik problem olduğundan sorunları index olarak biriktirip sunuyoruz ve karşı teknik ekip ise indexe bakım sorunları listeleyip bir anda çözüyor. bunu duyurular sayfası ile kontrol de edebilirsin. yaptığımız herşey açık olarak sunuyoruz sizlere..

3 ay konusuna gelince evet mevcut sistemin üzerine eklentiler ve ana mimarinin değişmesi sebebi ile kullanamıyoruz. (halen ) takım oyun yöneticileri ile hatta eski panelin geri gelmesi ve mevcut yenilenmeninin farklı bir alanda olmasını istedim sırf ticketler beklemesin diye fakat onlarda sistemin %90 nı bitirdiklerini ve az bir zaman sonra aktif olacağını belirtti.

yukarda söylediklerim teferruattı. gelelim konumuza..

efsun aktarma bize söylendiği gibi getirilecekti. fakat mevcut sistemin buna hazır olmadığını ve gerekli algoritmanın sistem üzerinde çalışılmadığı söylendi. bize anlatıldığı gibi efsun aktarma gelmicek fakat farklı bir yol izlenerek efsun aktarma sistemini gelmesi planlanıyor..

net bir karar/durum olmamakla birlikte teknik ekibin, yıl sonuna bir taslak oluşturacağını söyleyebilirim..


yönetim konusunda ise, söyle bir durum mevcut. ( GM Ler bu durum için harıç destek ekibi hakkında konuşuyorum )

insanlar hata yapa yapa bir şeyler öğrenir. genel olarak aldığımız kişiler bu oyunu oynamış ve iyi/kötü bilgisi olan kişiler.

destek görevlileri bizim onlara aktardığımız bilgiler katar biliyor. atıyorum siz ona efsun sistemini sorarsaniz onlar bilmediklerini veya duyurularda onlara aktarılan bilgi kadarı ile sizlere bilgi aktarabilirler. eğer destek görevlisinin cevabını beğenmediğinizde bana veya bir üst yetkliye ulaşabilirsiniz. veya yanıldı hata yaptığını düşünüyorsanız yine aynı şekilde üst yetkilisine iletebilirsiniz durumu

umarım açıklayıcı bir cevap olmuştur . yazdıklarım yanlış anlaşılmasın, sorunlarınıza ışık tutmaktır amacım..
 
forum üzerinden oyuna hakkında nasıl bir işlem yapmamızı bekliyorsun ? cevap vermeme durumu sistem aktif iken günde 150 200 ticket bakıyoruz ve bunun %80 oranını çözüme kavuşturuyoruz. bunun sana belgeleri ile sunabilirim.. geri kalan %30 ise market veya teknik problem olduğundan sorunları index olarak biriktirip sunuyoruz ve karşı teknik ekip ise indexe bakım sorunları listeleyip bir anda çözüyor. bunu duyurular sayfası ile kontrol de edebilirsin. yaptığımız herşey açık olarak sunuyoruz sizlere..

3 ay konusuna gelince evet mevcut sistemin üzerine eklentiler ve ana mimarinin değişmesi sebebi ile kullanamıyoruz. (halen ) takım oyun yöneticileri ile hatta eski panelin geri gelmesi ve mevcut yenilenmeninin farklı bir alanda olmasını istedim sırf ticketler beklemesin diye fakat onlarda sistemin %90 nı bitirdiklerini ve az bir zaman sonra aktif olacağını belirtti.

yukarda söylediklerim teferruattı. gelelim konumuza..

efsun aktarma bize söylendiği gibi getirilecekti. fakat mevcut sistemin buna hazır olmadığını ve gerekli algoritmanın sistem üzerinde çalışılmadığı söylendi. bize anlatıldığı gibi efsun aktarma gelmicek fakat farklı bir yol izlenerek efsun aktarma sistemini gelmesi planlanıyor..

net bir karar/durum olmamakla birlikte teknik ekibin, yıl sonuna bir taslak oluşturacağını söyleyebilirim..


yönetim konusunda ise, söyle bir durum mevcut. ( GM Ler bu durum için harıç destek ekibi hakkında konuşuyorum )

insanlar hata yapa yapa bir şeyler öğrenir. genel olarak aldığımız kişiler bu oyunu oynamış ve iyi/kötü bilgisi olan kişiler.

destek görevlileri bizim onlara aktardığımız bilgiler katar biliyor. atıyorum siz ona efsun sistemini sorarsaniz onlar bilmediklerini veya duyurularda onlara aktarılan bilgi kadarı ile sizlere bilgi aktarabilirler. eğer destek görevlisinin cevabını beğenmediğinizde bana veya bir üst yetkliye ulaşabilirsiniz. veya yanıldı hata yaptığını düşünüyorsanız yine aynı şekilde üst yetkilisine iletebilirsiniz durumu

umarım açıklayıcı bir cevap olmuştur . yazdıklarım yanlış anlaşılmasın, sorunlarınıza ışık tutmaktır amacım..

Ben pidgede 105lik dönüşümler açık diyen destek görevlisi de biliyorum. Yani çok bilgili kişiler yok kadronuzda.

Forum üzerinden ticket numarası yolladığım görevli de var. Konular da mevcut. Panel hatalı anladık ama 1 ay boyunca her gün güncellediğim konuya kimse mi cevap yazmaz ? Benim hesabımın 10 atakları yok ve bu sizin suçunuz. Toplu olarak düzeltiliyor diyorsun. Ben sizin keyfinizi mi bekleyeceğim. Haklı olduğun durumda sabırsız oyuncu muamelesi yapıyorsunuz. 3 aydır ulaşmaya çalışıyorum. Türkay beni oyunda engelledi. Dalga mı geçiyorsunuz siz benimle ?

Efsun aktarmayı getirecez diyip hem getirmiyorsunuz. Hem de farklı sistem olacak diyorsunuz. Benim aldığım itemlerin boşa gitmesini bıraktım. Yeni itemleri nasıl yapmamızı bekliyorsunuz ? Yıl sonuna kadar oyuncu kalırsa el ele oynarsınız. Çöl sisteminden tut oyundaki damagelere kadar her yerde problem var. Simdi ben 10 ataklarımı geri almak için bunları mı bekleyeceğim. Benim durumumun bunlarla ne ilgisi var ? 3 aydır neden bana geri dönüş yapılmıyor. 10 savunmalarım da sıkıntılıydı. Onları tekrar yaptım. Simdi 10 ataklar için de aynısını mı yapacağım ? O zaman hesap için ödediğim 900Tyi bana siz verin. Sizin yüzünüzden amele gibi görev yapıyorum. Keithde olsaydım anında düzeltirdiniz ama. Bana burada destek sistemini ve ilgi seviyesini savunma. Oyunda efsun botu da oldu. Çölde pazar kurup 2bin 3bin t kazananlar da oldu. Sen bunu 1 ay sonra engellesen ne olur ? Kazanan çoktan kazandı. Oyundaki sorunları tek tek saysam okumaya üşenirsiniz. Bence bu teknik sorunları hiç tartışmayalım. Hatta şimdi üslubuma laf edip konuyu kitlersiniz. Ama alıstığımız içib sorun yok. İyi forumlar size.
 
Ben pidgede 105lik dönüşümler açık diyen destek görevlisi de biliyorum. Yani çok bilgili kişiler yok kadronuzda.

Forum üzerinden ticket numarası yolladığım görevli de var. Konular da mevcut. Panel hatalı anladık ama 1 ay boyunca her gün güncellediğim konuya kimse mi cevap yazmaz ? Benim hesabımın 10 atakları yok ve bu sizin suçunuz. Toplu olarak düzeltiliyor diyorsun. Ben sizin keyfinizi mi bekleyeceğim. Haklı olduğun durumda sabırsız oyuncu muamelesi yapıyorsunuz. 3 aydır ulaşmaya çalışıyorum. Türkay beni oyunda engelledi. Dalga mı geçiyorsunuz siz benimle ?

Efsun aktarmayı getirecez diyip hem getirmiyorsunuz. Hem de farklı sistem olacak diyorsunuz. Benim aldığım itemlerin boşa gitmesini bıraktım. Yeni itemleri nasıl yapmamızı bekliyorsunuz ? Yıl sonuna kadar oyuncu kalırsa el ele oynarsınız. Çöl sisteminden tut oyundaki damagelere kadar her yerde problem var. Simdi ben 10 ataklarımı geri almak için bunları mı bekleyeceğim. Benim durumumun bunlarla ne ilgisi var ? 3 aydır neden bana geri dönüş yapılmıyor. 10 savunmalarım da sıkıntılıydı. Onları tekrar yaptım. Simdi 10 ataklar için de aynısını mı yapacağım ? O zaman hesap için ödediğim 900Tyi bana siz verin. Sizin yüzünüzden amele gibi görev yapıyorum. Keithde olsaydım anında düzeltirdiniz ama. Bana burada destek sistemini ve ilgi seviyesini savunma. Oyunda efsun botu da oldu. Çölde pazar kurup 2bin 3bin t kazananlar da oldu. Sen bunu 1 ay sonra engellesen ne olur ? Kazanan çoktan kazandı. Oyundaki sorunları tek tek saysam okumaya üşenirsiniz. Bence bu teknik sorunları hiç tartışmayalım. Hatta şimdi üslubuma laf edip konuyu kitlersiniz. Ama alıstığımız içib sorun yok. İyi forumlar size.


bir konuda yanlış bilgi vermesi düzeltilmeyecek bir şey değil. :) bunu neden bu kadar büyüttünüz anlamıyorum. kimse kusursuz olmamaz veya bilgili olamaz..

sunuda belirteyim asla sabırsız oyuncu muamelesi yapmıyorum bana bu şekilde soru soru sormak oyunun iyisini kötüsünü anlatmak senin hakkın bu konuda lütfen yanlış düşünme. fakat üslüp... burada biraz sönük kalmış gibi.. (!)

yukarıda dediğim gibi teknik kısım ne derse biz onu söylemekle mükellefiz. toplu şekilde getirilmesi kararı alınmışssa şayet o şekilde yapılacaktır. bunu aşağısı yukarısı olamaz.


en son yazdığın şeye şu an cevap vermeyeceğim..
 
bir konuda yanlış bilgi vermesi düzeltilmeyecek bir şey değil. :) bunu neden bu kadar büyüttünüz anlamıyorum. kimse kusursuz olmamaz veya bilgili olamaz..

sunuda belirteyim asla sabırsız oyuncu muamelesi yapmıyorum bana bu şekilde soru soru sormak oyunun iyisini kötüsünü anlatmak senin hakkın bu konuda lütfen yanlış düşünme. fakat üslüp... burada biraz sönük kalmış gibi.. (!)

yukarıda dediğim gibi teknik kısım ne derse biz onu söylemekle mükellefiz. toplu şekilde getirilmesi kararı alınmışssa şayet o şekilde yapılacaktır. bunu aşağısı yukarısı olamaz.


en son yazdığın şeye şu an cevap vermeyeceğim..

Benim yaşadığım sorun ile diğer sorunların ne ilgisi var ? Alt tarafı 10 atak yükleyeceksiniz şu çara. Neden 3 aydır bekletiliyorum?

Son sorduğum şeye sen cevap vermeyeceksen kim cevap verecek ?
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst