berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Sığınma Evi Chunjo

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Arthasss
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 20
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K
Bu konu tartışmadan kapatılmıştı forumda böyle birşey mi var tekrar açılıyor diye ? Veya keyfi hareketlerle mi yapılıyor ?

O zaman http://www.turkmmo.com/resimler-ve-...o-mu-yoksa-siginma-evi-mi-5.html#post18468931 bu konuyuda açıp tartışma yorumlarını sil ? İşine gelir mi?

Ordaki konuda siyaset varsa bu konu başlığında da siyaset içeriyor gerekli işlemleri buraya da yapta görelim ?

Bu konudaki mesajları ben silmedim, youlostpro adlı yetkiliye söyleyin lütfen. Yetkili arkadaşım konuyu kapatmama kararı aldığı için bende ellemedim. Ha bu konuda ki postlarla ben ilgilenseydim ciddiyete göre ceza verir, mesajları siler ve konuyu kapatırım.

Kardeş sen o konuya siyasi dedin diye o konu siyasi olmuyor.Kişisel düşünceni konuya karıştırmadan önce uyarı vereceksin bu 1,bize kimi nasıl düşüneceğimizi sen öğretemezsin bu 2,bana Suriyelileri ezıklıyormusum gibi bir yargıda bulunup hakaret edemezsin bu da 3 ! İşine geldiği gibi anlama,o konuda rekabet amaçlı bir espiri olduğunu herkes görüyor.

Espriniz biraz fazla kaçtığı için size ceza verme gereği duydum. Sizin benim kararımı sorgulama gibi bir hakkınız yok. SURİYELİ SIĞINMA EVİ yazmışsınız konuda. Sizce bu şaka adlı kelimenin yanında yazılacak söz mü ? Bu konuyu daha fazla uzatmayın 1 gün ceza aldınız zaten daha fazla olmasın
 
Son düzenleme:
Bu konudaki mesajları ben silmedim, youlostpro adlı yetkiliye söyleyin lütfen. Yetkili arkadaşım konuyu kapatmama kararı aldığı için bende ellemedim. Ha bu konuda ki postlarla ben ilgilenseydim ciddiyete göre ceza verir, mesajları siler ve konuyu kapatırım.



Espriniz biraz fazla kaçtığı için size ceza verme gereği duydum. Sizin benim kararımı sorgulama gibi bir hakkınız yok. SURİYELİ SIĞINMA EVİ yazmışsınız konuda. Sizce bu şaka adlı kelimenin yanında yazılacak söz mü ? Bu konuyu daha fazla uzatmayın 1 gün ceza aldınız zaten daha fazla olmasın

Ceza falan almadım,üst kişiler buna gerekli kararı verdi sağol kolay gelsin :)
 
Bu konudaki mesajları ben silmedim, youlostpro adlı yetkiliye söyleyin lütfen. Yetkili arkadaşım konuyu kapatmama kararı aldığı için bende ellemedim. Ha bu konuda ki postlarla ben ilgilenseydim ciddiyete göre ceza verir, mesajları siler ve konuyu kapatırım.



Espriniz biraz fazla kaçtığı için size ceza verme gereği duydum. Sizin benim kararımı sorgulama gibi bir hakkınız yok. SURİYELİ SIĞINMA EVİ yazmışsınız konuda. Sizce bu şaka adlı kelimenin yanında yazılacak söz mü ? Bu konuyu daha fazla uzatmayın 1 gün ceza aldınız zaten daha fazla olmasın

Guzel kardesim ben sana burda yorum mu sildin diyorum ? Bu konuda ne yapildiysa sende oraya yap ? Onu yapan mod ile burdakini yapan mod arasinda fark mi var kurallar 2sinde ayri mi çalisiyor ? İşinize gelmeyince yok su bu hazir bahane . He tamam ok .
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst