HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Amaç Nedir Anlamış Degilim Konuyu Kötülemekmi Yoksa Panelde Shell Oldugunu Farz Edelim Göz Yumdugumuzumu Sanıyorsunuz ?
Amaç Karalama Felan Değildir.
Sadece Bilgilendirmek ve Kullanıcının
Gönül Rahatlıyla Kullanabilmesidir.
Verdiğiniz bu cevaba göre, konunun ve panelin arkasında duruyorsunuz anlaşılan.
Hem kullanıcı bir üye, hemde yöneticisiniz. Herhangi bir kullanıcı mağduriyetinde de bu beklenti insanlarda olacak.
Bunu unutmayın inceleme yaptığınız belirttiniz zaten. Ben bilgilendirme amaçlı yazdım konunun akışına uygun olarak.
Umarım temiz bir paylaşım olarak kalır.
Bugün Yarın Panelden Madur Olanlar Olursa
Arkasında Duracakmısınız.
Son düzenleme:
Amaç Karalama Felan Değildir.
Sadece Bilgilendirmek ve Kullanıcının
Gönül Rahatlıyla Kullanabilmesidir.
Verdiğiniz bu cevaba göre, konunun ve panelin arkasında duruyorsunuz anlaşılan.
Hem kullanıcı bir üye, hemde yöneticisiniz. Herhangi bir kullanıcı mağduriyetinde de bu beklenti insanlarda olacak.
Bunu unutmayın inceleme yaptığınız belirttiniz zaten. Ben bilgilendirme amaçlı yazdım konunun akışına uygun olarak.
Umarım temiz bir paylaşım olarak kalır.
Bugün Yarın Panelden Madur Olanlar Olursa
Arkasında Duracakmısınız.
Burada geyik yapmanızın anlamı yok. Bizim herhangi bir paylaşımla ilgili ne sorumluluğumuz var ne garantörlüğümüz var. Biz virüs taramasını yaparız, bir kaç nokta da kontrolü sağlarız bir sorun yoksa paylaşımın açık kalmasına izin veririz.
Onun dışında kullanacak olanlar kendi kontrollerini ve önlemlerini almak zorunda. Bunun dışında da sorumluluk sizde falan fistan geyiklerine girecek olanlar indirip kullanmasınlar bir zahmet. Sorumluluk bu paylaşımda ve forumdaki diğer tüm konularda olduğu gibi indirip kullanan kişilere aittir. Forumun 50 tane yerinde de gerek ticaretlerde gerek indirilen dosyalarla ilgili bir garantörlüğümüzün, bir sorumluluğumuzun olmadığını açık ve net şekilde yazıyoruz. Tekrar belirtiyorum herkesin ticaretinde, dosya indirmesinde vb durumlarda kendi kontrolünü sağlamak zorunda. Bizim herhangi bir garantörlüğümüz yok.
Yeteri kadar açık yazdım umarım daha da konuyla ilgili goygoy yapmayın.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 5K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 532
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 408
- Görüntüleme
- 46K
- Cevaplar
- 69
- Görüntüleme
- 3K
