HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
hepinizin önünde diyorum 10-10 lonca savaşı yapalım ?????
Olur atalım hazırlayın kendinizi Bakımdan sonra 10-10 Ws Atıyoruz :ka19:
Yok kayboluyormusuz yok suymus buymus boş konuşmaya gerek yok burda . 20 kisiye 5 kisi 10 kisiye 1 kisi 30 kisiye 20 kisiymis laflari cikmasin . 10 10 15 15 Lonca vs si atalim buyrun her zaman pm lerimiz açik bekleriz daha fazla söze gerek .
Fazla söze gerek yoksa bakımdan sonra 10-10 lonca ws yapalım :ka19:
Bakımdan sonra biyologlar hal olsun atalım 1-1 senle
Her zaman

Son düzenleme:
Fazla söze gerek yoksa bakımdan sonra 10-10 lonca ws yapalım :ka19:
Tamamdır o zaman bakımdan sonra 10 10 yapıyoruz lonca vs sini .
Tamamdır o zaman bakımdan sonra 10 10 yapıyoruz lonca vs sini .
Tabi atalım. Bakımdan sonra konuşuruz ona göre yapılır :ka19:
Hangi Yüzle Bize Kaçak Diyosunuz Onu Çözebilmiş Değilim . Siz 20 Kişi Varken Biz Kırmızı 1 Gelince Hepiniz Kayboluyorsunuz . Bize Laf Atmadan Önce Biraz Dönüp Kendinize Bakın Dostum .
Eski bir kırmızı olarak,ilk defa katılıyorum.Ben kırmızıdayken de arkadaşlar sarılar basınca bir iki kişi kalıyorduk.Özellikle Mami ve Batu bence erkeklik taslamayın çünkü sarılar bizim köyü bastıgında ilk ikiniz kaçıyordunuz. bb
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 380
- Görüntüleme
- 3K
- 5.00 yıldız(lar) 1 Değerlendirme
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 149
