OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Kacaklar :)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan CrazyYounqs
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 25
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Eski bir kırmızı olarak,ilk defa katılıyorum.Ben kırmızıdayken de arkadaşlar sarılar basınca bir iki kişi kalıyorduk.Özellikle Mami ve Batu bence erkeklik taslamayın çünkü sarılar bizim köyü bastıgında ilk ikiniz kaçıyordunuz. bb

He güzelim he, bizsiz kaybettiğinz lonca savaşı sonra bizim sayemizde kazandığınız lonca savaşından sonra böyle konuşman garip bb
 
He güzelim he, bizsiz kaybettiğinz lonca savaşı sonra bizim sayemizde kazandığınız lonca savaşından sonra böyle konuşman garip bb
Ben burada gelip laf yarıştırmıcam seninle,o savaşı hep beraber kazandık ki çoğunluk benim loncamdı gelmeyebilirdiniz.He burda erkeklik yapıp ta her hangi bir köy baskınında ortadan bir anda kaybolman da ayrı bir ironi tabi :rolleyes:
 
Ben burada gelip laf yarıştırmıcam seninle,o savaşı hep beraber kazandık ki çoğunluk benim loncamdı gelmeyebilirdiniz.He burda erkeklik yapıp ta her hangi bir köy baskınında ortadan bir anda kaybolman da ayrı bir ironi tabi :rolleyes:

İftira ve suçlamalarını kenara bırak boş laflara girme burda asıl biz laf yarıştırmıcaz senin le durup durup birden gündeme çıkma çabasındasın çok düzgün bi oyuncu olsaydın şuan oyunda olurdun hadi EyvALLAH.
 
Ben 2 tarafıda sevmemek üzere bir konusma yapayım bu whiteshot isimli kişi tam bir yalakadır onun bunun üzerinden prim yapar cokta konusur takmayın
 
İftira ve suçlamalarını kenara bırak boş laflara girme burda asıl biz laf yarıştırmıcaz senin le durup durup birden gündeme çıkma çabasındasın çok düzgün bi oyuncu olsaydın şuan oyunda olurdun hadi EyvALLAH.
Şu an oyunda bulunmamamın oyunla alakası olmadığını herkes bilir,Türkayın çıkarlarına uyup oyunda bulunacagıma bulunmamak tercihim zaten.Ha sen işine geldiği gibi yorumluyorsun,sonuçta benim ban yeme sebebim dahi yok hasbam.Gündeme gelme çabam olsa çok rahat gelirim emin olabilirsin.Boş laf değil Mamicik görünen köyün klavuzu :l02: Sarılara diyim de sen köydeyken basmasınlar korkuyor yavrucak...
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst