berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

RedFenix vs BudaBirVeled

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan RedFenix
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 12
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Önce vs çağırır baktı vs de el alamayacağını anlayınca vs 5 el der :) , vs ortasında arkadaşları dalar ordan uzaklaşırım sakin bir yere gidelim derim kaçtı derler.Sizler nasıl insanlarsınız çözemedim çirkeflik yalan iftira her şey var sizde aynı şeyi ben yapsam ki yapmam ne adamlığım kalmıştı nede delikanlılığım yaptıklarınız video'da gözüküyor daha ne deyim size siz etek giyin bence.Ne zaman adam olmayı öğrenirseniz o zaman dersiniz vs ''BudaBirVeled'' söylediklerim seni LonneLy DonnaLySura ve DominicRec' i kapsıyor.

 

En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar

Öncelikle seni tebrik ediyorum ki vs nin gidişinden fark atıcagın belli oluyor bana göre . Zaten 3 vs de canın yarıya zor iniyor son vs de videoyu hazırlayan arkadaş sağolsun cok iyi yavaslatmış herşey ap acık ortada . Diğer arkadaşlara gelince onlara söylenecek söz kalmamış 3-0 yenen biri vsden neden kacsın bu 1 vsyi alamayacagını hatta 1 el bile alamayacagını anlayınca 5 te bitsin diyor daha sonra vs ortasında kargasa cıkarıyor ki gruptaki arkadaşlarından biri seni kesiyor (canının az kaldigini görmüş yatıcaktı heralde ) daha sonra sen uğrasamam diye vs atmak istemedin ama aşşagıdan bağırarak seni ısrarla taciz etmeye devam ettiler olaya bizde karıştıgımızda iftiralar bizede yansıdı herneyse zaten etek giysinler demişsin cok doğru olmuş 😊 tebrik ediyorum
Öncelikle seni tebrik ediyorum ki vs nin gidişinden fark atıcagın belli oluyor bana göre . Zaten 3 vs de canın yarıya zor iniyor son vs de videoyu hazırlayan arkadaş sağolsun cok iyi yavaslatmış herşey ap acık ortada . Diğer arkadaşlara gelince onlara söylenecek söz kalmamış 3-0 yenen biri vsden neden kacsın bu 1 vsyi alamayacagını hatta 1 el bile alamayacagını anlayınca 5 te bitsin diyor daha sonra vs ortasında kargasa cıkarıyor ki gruptaki arkadaşlarından biri seni kesiyor (canının az kaldigini görmüş yatıcaktı heralde ) daha sonra sen uğrasamam diye vs atmak istemedin ama aşşagıdan bağırarak seni ısrarla taciz etmeye devam ettiler olaya bizde karıştıgımızda iftiralar bizede yansıdı herneyse zaten etek giysinler demişsin cok doğru olmuş 😊 tebrik ediyorum
 
Son düzenleme:
İlk Başda Kendinle Çelişme Videonun Üstüne BEnim suramın Adını yAzmışsın Bu Beni İlgilendirir Ha Sanane Arkadaşımızı savunamıyacakmıyız . Bir Diğer Konuda Vslik Setim yok evet neden yok dersen Sizin Gibiler yüzünden Dizmiyorum Şundan Emin Ol Dostum Vsklik set Dizsem Ne Sen Kalırsın Nede Başkası Kapiş ?

Anlama yolunda sıkıntı var galiba yazdığımı birdaha baştan oku istersen sen ben oyundan bahsediyorum senmi atıyorsun vs yırtık dondan çıkar gibi fırlıyon herşeye arkadaşını savunucaksan iftira atarak savunma. Senden ala veled tanımıyorum ben bi dizde görelim o vslik setini komik çocuk :D
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Öncelikle seni tebrik ediyorum ki vs nin gidişinden fark atıcagın belli oluyor bana göre . Zaten 3 vs de canın yarıya zor iniyor son vs de videoyu hazırlayan arkadaş sağolsun cok iyi yavaslatmış herşey ap acık ortada . Diğer arkadaşlara gelince onlara söylenecek söz kalmamış 3-0 yenen biri vsden neden kacsın bu 1 vsyi alamayacagını hatta 1 el bile alamayacagını anlayınca 5 te bitsin diyor daha sonra vs ortasında kargasa cıkarıyor ki gruptaki arkadaşlarından biri seni kesiyor (canının az kaldigini görmüş yatıcaktı heralde ) daha sonra sen uğrasamam diye vs atmak istemedin ama aşşagıdan bağırarak seni ısrarla taciz etmeye devam ettiler olaya bizde karıştıgımızda iftiralar bizede yansıdı herneyse zaten etek giysinler demişsin cok doğru olmuş 😊 tebrik ediyorum

Tebriğin için teşekkür ederim zaten video'yu izleyen her şeyin farkına varır her şey açık ve net video da hala üste çıkmaya çalışıyorlar ne kadar gülünç durumda olduklarını kestiremiyorlar.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst