HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
İftira Nerde Göremiyorum ?? İftira Attığıma Dair Video Vs. Varsa Ticket Atabilirsin Lafda Olmuyo Bİlader İcraat Gösterin Ayıksss
Seni TDK 'ya havale ediyorum

önce vs çağırır baktı vs de el alamayacağını anlayınca vs 5 el der, vs ortasında arkadaşları dalar ordan uzaklaşırım sakin bir yere gidelim derim kaçtı derler.sizler nasıl insanlarsınız çözemedim çirkeflik yalan iftira her şey var sizde aynı şeyi ben yapsam ki yapmam ne adamlığım kalmıştı nede delikanlılığım yaptıklarınız video'da gözüküyor daha ne deyim size siz etek giyin bence.ne zaman adam olmayı öğrenirseniz o zaman dersiniz vs
''budabirveled'' söylediklerim seni lonnely donnalysura ve dominicrec' i kapsıyor.
tebrikler alp :d bidahaki vs ye sakin yere gidin :d kimse vurmasın :d
Önce vs çağırır baktı vs de el alamayacağını anlayınca vs 5 el der, vs ortasında arkadaşları dalar ordan uzaklaşırım sakin bir yere gidelim derim kaçtı derler.Sizler nasıl insanlarsınız çözemedim çirkeflik yalan iftira her şey var sizde aynı şeyi ben yapsam ki yapmam ne adamlığım kalmıştı nede delikanlılığım yaptıklarınız video'da gözüküyor daha ne deyim size siz etek giyin bence.Ne zaman adam olmayı öğrenirseniz o zaman dersiniz vs ''BudaBirVeled'' söylediklerim seni LonneLy DonnaLySura ve DominicRec' i kapsıyor.
Öncelikle Tebrikler bende ordaydım vs sırasında ilk 2 ele kadar izledim sanırsam 2 -0 dı durum orada RedFenix sana vs dedim dalmadan sen cevap vermedin senin ekibin yüklendi dalmaya biz vs izlemeye geliyoruz yada teklif öneriyoruz aynı hırs sizde de var Herzaman diyorum vs atacaksan adam gibi delikanlı gibi bir kere cevap ver bana olumlu ne zaman vs desem hiç birşey yazmıyorsun ikinci olarakta aynı durum bende olsa bende sinir olurdum ninjanın dalması hoş degil kendi loncamda o adam bizzat konusacam birdahaki vs lere müdahale etmemesi için budabirfacia arkadaşda sonra vs atalım demesinden kardeşim gözünü seveyim gel gibi konuşma yapıyorsun sonrada burada adını budabirveled diye karalıyorsun ondan senin farkın ne kaldı adam yarın devam edelim demiş saat tarihi göremedim yarın devam edelimden önceyse bu olay "SİZE KAÇIYOR DEMESİ" bunu nerden bilecez önce degilse sana yarın vs atalım dediyse sonra alttan kaçıyor dediyse buda onun ayıbıdır onun içinde böyle bir olay olmaması için fazla tanımasam bile konusurum son olarakta dedigim gibi burada budabirveled yazarak senin adamlıgın yada delikanlılıgını göremedim küçülme bu kadar birkerede gel vs atalım seni bekliyorum iyi forumlar
Son düzenleme:
Öncelikle Tebrikler bende ordaydım vs sırasında ilk 2 ele kadar izledim sanırsam 2 -0 dı durum orada RedFenix sana vs dedim dalmadan sen cevap vermedin senin ekibin yüklendi dalmaya biz vs izlemeye geliyoruz yada teklif öneriyoruz aynı hırs sizde de var Herzaman diyorum vs atacaksan adam gibi delikanlı gibi bir kere cevap ver bana olumlu ne zaman vs desem hiç birşey yazmıyorsun ikinci olarakta aynı durum bende olsa bende sinir olurdum ninjanın dalması hoş degil kendi loncamda o adam bizzat konusacam birdahaki vs lere müdahale etmemesi için budabirfacia arkadaşda sonra vs atalım demesinden kardeşim gözünü seveyim gel gibi konuşma yapıyorsun sonrada burada adını budabirveled diye karalıyorsun ondan senin farkın ne kaldı adam yarın devam edelim demiş saat tarihi göremedim yarın devam edelimden önceyse bu olay "SİZE KAÇIYOR DEMESİ" bunu nerden bilecez önce degilse sana yarın vs atalım dediyse sonra alttan kaçıyor dediyse buda onun ayıbıdır onun içinde böyle bir olay olmaması için fazla tanımasam bile konusurum son olarakta dedigim gibi burada budabirveled yazarak senin adamlıgın yada delikanlılıgını göremedim küçülme bu kadar birkerede gel vs atalım seni bekliyorum iyi forumlar
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
21:59 Hadi konudan çık artık istenmiyorsun, ha eğer göremiyorsan bilgisayar saati ileride oradan da bakabilirsin 22:03
Son düzenleme:
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
