Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Malaga, Amrabat'ın Bonservisini Galatasaray'dan Aldı

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan xHamBeyLoRDx
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 138

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

[h=2]Malaga, Nordin Amrabat'ın bonservisini aldı. İspanyol kulübü, Galatasaray'a yarısı peşin olmak üzere üç buçuk milyon euro ödeyecek.[/h]
malaga-amrabat-in-bonservisini-galatasaray-dan-7254537_x_2547_o.jpg



Galatasaray, Nordin Amrabat transferi için Malaga'nın yaptığı son teklifi kabul etti. İspanyol kulübü, Amrabat için Galatasaray'a 1 milyon 750 bin Euro peşin, 1 milyon 750 bin Euro da taksitle olmak üzere 3.5 milyon Euro ödeyecek.
AMRABAT'IN MALAGA'YA TRANSFERİ GERÇEKLEŞTİ
Sarı kırmızılı kulüp, geçtiğimiz sezon yapılan kiralık sözleşmede, sezon sonunda Amrabat'ın satın alma opsiyonunu 3.5 milyon Euro olarak belirlemişti. Geçtigimiz haftalarda Malagalı yetkililer ile İstanbul'da görüşme yapan Galatasaray yönetimi 3.5 milyon Euro'yu peşin olarak istemişti. Düşünmek için süre isteyen Malagalı yetkililerin yeni teklifi kabul edilince Amrabat'ın Malaga'ya transferi gerçekleşmiş oldu. Satın alma opsiyonu için verilen süre ise 30 Nisan itibariyle doluyordu. İspanyollar, ek süre talep ederek transferin resmiyet kazanması için zaman kazandı. Amrabat önümüzdeki sezon La Liga'da Malaga forması giymeye devam edecek.
FASLI YILDIZ, LA LIGA'DA MUTLU
Ünal Aysal döneminde Malaga'ya kiralanan Amrabat da İspanyol kulübü ile ön protokol imzaladı. Faslı oyuncu, her fırsatta La Liga'da oynamaktan dolayı mutlu oldugunu ifade ediyordu.
8,5 MİLYON EURO'YA TRANSFER OLMUŞTU
Sarı kırımızılılar, Nordin Amrabat'ı 2012-2013 sezonu başında 8.5 milyon Euro bonservis bedeliyle Kayserispor'dan transfer etmişti.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst