xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

BlackSouL & Redfenix (LeoMrLeoo)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan KARAM3L
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 23
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar

Öğeyi görmek için üye olmalısınız.

BlackSouL 10 & 9 Redfenix LeoMrLeoo


Öğeyi görmek için üye olmalısınız.

Öğeyi görmek için üye olmalısınız.

Bu sölediklerini ss al dedigin için aldım neyim degil ne olurum de sen! 10-9 biten bi vsyi hayatta foruma atmazdım kendisinede söledim vsnin zerre kadar degeri kalmadı gözümde diye kişiye özel olarak vs attıldı sadece 3 kişi gelcek yoksa vs atmam yok yeşil pot basarsan vs atmam söledikleri oldu en nihayatinde sonucta bu kişiye özel ilk ve son vs .
Tebrikler Kanka
Yılan kendi eğriliğine bakmaz da devenin boynu eğri der
Fazla övünmek kötü birşey neyin ne olduğunu gösteriyor
Övünüyorsanda övündüğünü yerine getir alaycı tavırlarından kurtul alay konusu olma.

Lafla peynir gemisi yürümez.

İcraat önemli bizde

İyi Forumlar

Bunun bir oyun olduğunu unutmamalı insan kesmekte var kesilmekte sonuçta oyun bu o kadar kasmışsın bari yenebilseydin rezillikten başka bir şey değil :o
Tebrikler
IRA7urH.jpg


BlackSouL 10 & 9 Redfenix LeoMrLeoo


P7ZTUQL.jpg


Jf3yl9d.jpg


Bu sölediklerini ss al dedigin için aldım neyim degil ne olurum de sen! 10-9 biten bi vsyi hayatta foruma atmazdım kendisinede söledim vsnin zerre kadar degeri kalmadı gözümde diye kişiye özel olarak vs attıldı sadece 3 kişi gelcek yoksa vs atmam yok yeşil pot basarsan vs atmam söledikleri oldu en nihayatinde sonucta bu kişiye özel ilk ve son vs .
Tebrikler Kanka
Yılan kendi eğriliğine bakmaz da devenin boynu eğri der
Fazla övünmek kötü birşey neyin ne olduğunu gösteriyor
Övünüyorsanda övündüğünü yerine getir alaycı tavırlarından kurtul alay konusu olma.

Lafla peynir gemisi yürümez.

İcraat önemli bizde

İyi Forumlar

 
Moderatör tarafında düzenlendi:


Teşekkürler

Tebrikler Kanka
Yılan kendi eğriliğine bakmaz da devenin boynu eğri der
Fazla övünmek kötü birşey neyin ne olduğunu gösteriyor
Övünüyorsanda övündüğünü yerine getir alaycı tavırlarından kurtul alay konusu olma.



İcraat önemli bizde

İyi Forumlar



Sağol kanka :cay:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst