HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Savaş kırmızı 2 de başlamış sonra aç kollarını mami abi diyip kırmızı bire koştugunun kanıtınıda koymusun kırmızılı pempeli yumuşak harflerle erkekleri bukadar sevdigini bilseydim bi kaç kişi daha kalırdık aman koray skor işine hiç girme sonra vsde çarına sokacak adam arıyo sonra arenada ben seni kestim diyo sakın adamlıgımıza laf etme delikanlı!
En fazla yapabildigin gülşenin yatcaz kalkcaz şarkısana eşlik etmen
O oyunda eşlik eder bu şarkıya,sen ise hayatta..Kader diyip geçelim :f48:
Yani insanlar iyiyken kötü olabilir,kötüyken de iyi olabilir bunda anormal bişey yok.Bu sözüm Onur'a da sana da.Fakat şu forumda sırf mesaj kasmak için boşboş yorumlar atma,herkesin gözünde düşüyorsun.Erkek adam yerinde konuşur,efendi olur.Tabi biraz da yaşa bağlı.18den küçüksen ergenliğine veririm normaldir.Güzelim biz kötüyken iyi olmayı başardık bak sende soyluon insanlik gösterdik ama sen iyiken kotu olabilecek kadar sefilsin sonucda kardeş kardeş diyip satmakda var kalleş kalleş diyipde dost olmayi becermekde hadi simdi ismin gibi onurlu bir insan ol![]()

Delikanlılık konusunda şüphesi olan varsa tel vereyim buyurun arayın güzelce konuşalım oyunda delikanlılık vs. belli olmaz kapatın bence şu delikanlılık konusunu oyun oyunda kalır oyuna girersin savaşır çıkarsın iş biter savaşıyoruz ediyoruz rekabet oluyor bi bu 2 lonca kaldı başka kim var rekabet edecek? uzatmaya gerek yok oyundan zevk alıyoruz savaşıyoruz iş bitiyor bu rekabetin tadını çıkarın büyütmeyin...
Öksürük şurubu neden bu kadar acı,anlatsana biraz ? :m15:Delikanlılık konusunda şüphesi olan varsa tel vereyim buyurun arayın güzelce konuşalım oyunda delikanlılık vs. belli olmaz kapatın bence şu delikanlılık konusunu oyun oyunda kalır oyuna girersin savaşır çıkarsın iş biter savaşıyoruz ediyoruz rekabet oluyor bi bu 2 lonca kaldı başka kim var rekabet edecek? uzatmaya gerek yok oyundan zevk alıyoruz savaşıyoruz iş bitiyor bu rekabetin tadını çıkarın büyütmeyin...
Yani insanlar iyiyken kötü olabilir,kötüyken de iyi olabilir bunda anormal bişey yok.Bu sözüm Onur'a da sana da.Fakat şu forumda sırf mesaj kasmak için boşboş yorumlar atma,herkesin gözünde düşüyorsun.Erkek adam yerinde konuşur,efendi olur.Tabi biraz da yaşa bağlı.18den küçüksen ergenliğine veririm normaldir.![]()
Aynen bayan dediğinde oturaklı olur her muhabbete atlamaz olgun olur hanım olur efendi olur sen bunları başar kardeşim sonra gel bana ergen de

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 130
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 53
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 52
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 343
