berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Toplu geldiler; Tek tek gittiler ;)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan NesqaFe0
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 46
  • Görüntüleme Görüntüleme 4K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Savaş kırmızı 2 de başlamış sonra aç kollarını mami abi diyip kırmızı bire koştugunun kanıtınıda koymusun kırmızılı pempeli yumuşak harflerle erkekleri bukadar sevdigini bilseydim bi kaç kişi daha kalırdık aman koray skor işine hiç girme sonra vsde çarına sokacak adam arıyo sonra arenada ben seni kestim diyo sakın adamlıgımıza laf etme delikanlı!


En fazla yapabildigin gülşenin yatcaz kalkcaz şarkısana eşlik etmen


O oyunda eşlik eder bu şarkıya,sen ise hayatta..Kader diyip geçelim :f48:
 
Güzelim biz kötüyken iyi olmayı başardık bak sende soyluon insanlik gösterdik ama sen iyiken kotu olabilecek kadar sefilsin sonucda kardeş kardeş diyip satmakda var kalleş kalleş diyipde dost olmayi becermekde hadi simdi ismin gibi onurlu bir insan ol ;)
Yani insanlar iyiyken kötü olabilir,kötüyken de iyi olabilir bunda anormal bişey yok.Bu sözüm Onur'a da sana da.Fakat şu forumda sırf mesaj kasmak için boşboş yorumlar atma,herkesin gözünde düşüyorsun.Erkek adam yerinde konuşur,efendi olur.Tabi biraz da yaşa bağlı.18den küçüksen ergenliğine veririm normaldir. :)
 
Delikanlılık konusunda şüphesi olan varsa tel vereyim buyurun arayın güzelce konuşalım oyunda delikanlılık vs. belli olmaz kapatın bence şu delikanlılık konusunu oyun oyunda kalır oyuna girersin savaşır çıkarsın iş biter savaşıyoruz ediyoruz rekabet oluyor bi bu 2 lonca kaldı başka kim var rekabet edecek? uzatmaya gerek yok oyundan zevk alıyoruz savaşıyoruz iş bitiyor bu rekabetin tadını çıkarın büyütmeyin...
 
Delikanlılık konusunda şüphesi olan varsa tel vereyim buyurun arayın güzelce konuşalım oyunda delikanlılık vs. belli olmaz kapatın bence şu delikanlılık konusunu oyun oyunda kalır oyuna girersin savaşır çıkarsın iş biter savaşıyoruz ediyoruz rekabet oluyor bi bu 2 lonca kaldı başka kim var rekabet edecek? uzatmaya gerek yok oyundan zevk alıyoruz savaşıyoruz iş bitiyor bu rekabetin tadını çıkarın büyütmeyin...
Öksürük şurubu neden bu kadar acı,anlatsana biraz ? :m15:
 
Yani insanlar iyiyken kötü olabilir,kötüyken de iyi olabilir bunda anormal bişey yok.Bu sözüm Onur'a da sana da.Fakat şu forumda sırf mesaj kasmak için boşboş yorumlar atma,herkesin gözünde düşüyorsun.Erkek adam yerinde konuşur,efendi olur.Tabi biraz da yaşa bağlı.18den küçüksen ergenliğine veririm normaldir. :)


Aynen bayan dediğinde oturaklı olur her muhabbete atlamaz olgun olur hanım olur efendi olur sen bunları başar kardeşim sonra gel bana ergen de :)
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst