HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Savaşta emeği geçen herkesin ellerine sağlık..! Diğer lonca liderlerine buradan seslenelim 20-20 30-30 savaş düzenlemek isteyen olursa Explosion loncasından birilerine ulaşsın kaybetsende AFK kalmaktan iyidir
Çaylar bizden:cay:
Ctesi 20-20 bekliyoruz .
Seni de her zaman her dk 1-1 beklerim carin in boş 18-19k hp sini bi görelim bakalım ?
20-20 teklif ediyosunuzda 30-28 de daha alamıyosunuz kalkan hemen yere iniyo . 20-20 den sonra 10-10 sonra 5-5 mi var merak ediyom zırlamayın tebrik edin gecin
Şş beyler polemiğe girip tartışma yaratmaya gerek yok herkesin eline sağlık güzelce savaştık oldu bitti.
kalplerimiz kırılmasın,aksinin olması çok kolay çünkü ^^
kalplerimiz kırılmasın,aksinin olması çok kolay çünkü ^^
Her iki tarafıda tebrik ediyorum keyifli bir savaştı :ka19:
video güzel olmuş eline sağlık :ka19:
video güzel olmuş eline sağlık :ka19:
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 31
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 31
Metin2 Hile İstek
Mobile2 Global hakkında ... :)
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 96
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 25
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 19

