HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Bu da bi hatıra
Konyalım yürü yürü yavrum yürü fistanını sürü
Şimdi de geçti de burdan Konyalının biri :f11:
Bi ara yaparız yine gelirim :m08: her iki tarafı da tebrik ederim iyi savaştı

Savaşta emeği geçen herkesin ellerine sağlık..! Diğer lonca liderlerine buradan seslenelim 20-20 30-30 savaş düzenlemek isteyen olursa Explosion loncasından birilerine ulaşsın kaybetsende AFK kalmaktan iyidir
Çaylar bizden:cay:

Çaylar bizden:cay:
Tebrik ederim
Eyvallah kardeşim
Bi ara yaparız yine gelirim :m08: her iki tarafı da tebrik ederim iyi savaştı![]()
Sensiz olurmu geliceksin tabi
Savaşta emeği geçen herkesin ellerine sağlık..! Diğer lonca liderlerine buradan seslenelim 20-20 30-30 savaş düzenlemek isteyen olursa Explosion loncasından birilerine ulaşsın kaybetsende AFK kalmaktan iyidir
Çaylar bizden:cay:
:cay: :m06:
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 31
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 31
Metin2 Hile İstek
Mobile2 Global hakkında ... :)
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 96
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 25
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 19

