HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Tek başına bir hiç olan şahsiyet vs dedi atalım dedik ordu getirmiş yanında ve onlara rağmen 10-9 yenilmeyi çok iyi biliyor ve son vsde pot bastın şöyle yaptın diye iftira atıyor gel diyorum arenaya gidelim madem pot basmışım ama orayada gelemiyor neyse 10-9u gururuna yediremeyince arkadaşlarıyla bir olup gelmiş beni kesiyor acıyorum sendeki kafayı kuşa taksam ters uçar be canerim arena setine atılır çölde setine atılır ? İyi forumlar...
Birde vsde pot bastın diye iftirası yok mu hakkatten çok güldüm halada gülüyorum :m08::m08::m08:diyorum ki adama tamam pot bastıysam inanmıyosan yürü gidelim arenaya onada yok bunada yok yaptıgı tek şey iftira atmak lütfen gereksiz şahsiyetler yorum yapmasın...
İstediğin herzaman seni keserim caner beklerim setini tamamla düzelt öyle gel
Birde vsde pot bastın diye iftirası yok mu hakkatten çok güldüm halada gülüyorum :m08::m08::m08:diyorum ki adama tamam pot bastıysam inanmıyosan yürü gidelim arenaya onada yok bunada yok yaptıgı tek şey iftira atmak lütfen gereksiz şahsiyetler yorum yapmasın...
İstediğin herzaman seni keserim caner beklerim setini tamamla düzelt öyle gel

Ulan Panel Bebesı Herkes Gördü Pot Basdıgını Vıdeoya Çekdım Dedın Vıdeoyu Goster Ozellıkle Son Elı 6 Krıtık De Ölmeyen Karakter Gostersene Bana ? Duz Gırdıgım Blokları Saymıyorum Bıle
Ve Son Olarak vs Hadı Pot Basdıgın Son Elıde Ekleyelım 9-9 Oldu Götnden Bayır Cıkarmayı Çok Iyı Basarıyorsun
Panel bebesi ilk defa sende duyduğum bi sözcük 9-9 mu hahaha arkadaşlarından öğrendiğin taktikleri uygulama bana ayrıca 6 kritik atıyosunda boş atıyosun bea 6 kritik atsın senın çarın arka arka ben seti yere atarım konuda gereksiz şahsiyetler derken seni ve arkadaşlarını kastedmiştim uç burdan hadi pot basıyorsam eğer öyle bi şüphen varsa kendinede güveniyosan gelirsin arenaya atarız vsmizi ki 2 el de 4 krtik yedikten sonra pot açık kalmış ayağına yatan ben değildim herzaman istediğin şekilde seni kesmeye hazırım

Panel bebesi ilk defa sende duyduğum bi sözcük 9-9 mu hahaha arkadaşlarından öğrendiğin taktikleri uygulama bana ayrıca 6 kritik atıyosunda boş atıyosun bea 6 kritik atsın senın çarın arka arka ben seti yere atarım konuda gereksiz şahsiyetler derken seni ve arkadaşlarını kastedmiştim uç burdan hadi pot basıyorsam eğer öyle bi şüphen varsa kendinede güveniyosan gelirsin arenaya atarız vsmizi ki 2 el de 4 krtik yedikten sonra pot açık kalmış ayağına yatan ben değildim herzaman istediğin şekilde seni kesmeye hazırım![]()
Hadı Gel Ard Arda 6 Krıtık Sallıyım Yatmada Gorelım ?
Hadı Gel Ard Arda 6 Krıtık Sallıyım Yatmada Gorelım ?
Senin çarın arka arkaya 6 kritik atamazki eğer çok istiyosan arenada çölde hiç farketmez istediğin yerde vs atmaya ve seni kesmeye hazırım

Böylesinide ilk kez görüyorum ya
karakteriz ibne çocuğun hem itemlerini ÇALIYORSUN onun itemleriyle vs atıyorsun bide adamlık mı taslıyon bi kere vs skoru 9-8 Caner yeniyordu 9-9 oldu pot bastın şerefsiz insan seni herkes gördü karaktersiz her vs de pot bastını dün bende de bastın ulan sen ne şahsiyetsiz bir insansın biraz yüz olur adamda karaktersiz bu ne pişkinlik sonun iyi değil senin hırsız ibne.
karakteriz ibne çocuğun hem itemlerini ÇALIYORSUN onun itemleriyle vs atıyorsun bide adamlık mı taslıyon bi kere vs skoru 9-8 Caner yeniyordu 9-9 oldu pot bastın şerefsiz insan seni herkes gördü karaktersiz her vs de pot bastını dün bende de bastın ulan sen ne şahsiyetsiz bir insansın biraz yüz olur adamda karaktersiz bu ne pişkinlik sonun iyi değil senin hırsız ibne.