mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

LenquaR 10 - lM4T4DORl 9 :)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan LenquaR
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 19
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Tek başına bir hiç olan şahsiyet vs dedi atalım dedik ordu getirmiş yanında ve onlara rağmen 10-9 yenilmeyi çok iyi biliyor ve son vsde pot bastın şöyle yaptın diye iftira atıyor gel diyorum arenaya gidelim madem pot basmışım ama orayada gelemiyor neyse 10-9u gururuna yediremeyince arkadaşlarıyla bir olup gelmiş beni kesiyor acıyorum sendeki kafayı kuşa taksam ters uçar be canerim arena setine atılır çölde setine atılır ? İyi forumlar...








mGNOv2.png















Birde vsde pot bastın diye iftirası yok mu hakkatten çok güldüm halada gülüyorum :m08::m08::m08:diyorum ki adama tamam pot bastıysam inanmıyosan yürü gidelim arenaya onada yok bunada yok yaptıgı tek şey iftira atmak lütfen gereksiz şahsiyetler yorum yapmasın...




AAXoZp.png




İstediğin herzaman seni keserim caner beklerim setini tamamla düzelt öyle gel ;)
 
Ulan Panel Bebesı Herkes Gördü Pot Basdıgını Vıdeoya Çekdım Dedın Vıdeoyu Goster Ozellıkle Son Elı 6 Krıtık De Ölmeyen Karakter Gostersene Bana ? Duz Gırdıgım Blokları Saymıyorum Bıle






Ve Son Olarak vs Hadı Pot Basdıgın Son Elıde Ekleyelım 9-9 Oldu Götnden Bayır Cıkarmayı Çok Iyı Basarıyorsun





Panel bebesi ilk defa sende duyduğum bi sözcük 9-9 mu hahaha arkadaşlarından öğrendiğin taktikleri uygulama bana ayrıca 6 kritik atıyosunda boş atıyosun bea 6 kritik atsın senın çarın arka arka ben seti yere atarım konuda gereksiz şahsiyetler derken seni ve arkadaşlarını kastedmiştim uç burdan hadi pot basıyorsam eğer öyle bi şüphen varsa kendinede güveniyosan gelirsin arenaya atarız vsmizi ki 2 el de 4 krtik yedikten sonra pot açık kalmış ayağına yatan ben değildim herzaman istediğin şekilde seni kesmeye hazırım :)
 
Panel bebesi ilk defa sende duyduğum bi sözcük 9-9 mu hahaha arkadaşlarından öğrendiğin taktikleri uygulama bana ayrıca 6 kritik atıyosunda boş atıyosun bea 6 kritik atsın senın çarın arka arka ben seti yere atarım konuda gereksiz şahsiyetler derken seni ve arkadaşlarını kastedmiştim uç burdan hadi pot basıyorsam eğer öyle bi şüphen varsa kendinede güveniyosan gelirsin arenaya atarız vsmizi ki 2 el de 4 krtik yedikten sonra pot açık kalmış ayağına yatan ben değildim herzaman istediğin şekilde seni kesmeye hazırım :)

Hadı Gel Ard Arda 6 Krıtık Sallıyım Yatmada Gorelım ?
 
Böylesinide ilk kez görüyorum ya :D karakteriz ibne çocuğun hem itemlerini ÇALIYORSUN onun itemleriyle vs atıyorsun bide adamlık mı taslıyon bi kere vs skoru 9-8 Caner yeniyordu 9-9 oldu pot bastın şerefsiz insan seni herkes gördü karaktersiz her vs de pot bastını dün bende de bastın ulan sen ne şahsiyetsiz bir insansın biraz yüz olur adamda karaktersiz bu ne pişkinlik sonun iyi değil senin hırsız ibne.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst